Whispman Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hei, har fått et problem med PS3en min, når jeg slår den på lyser den rødt som vanlig, men når jeg trykker på det røde lyset, altså på-knappen, lyser den grønt i et halv sekund før den slukker helt. Tror ikke der er YLOD, siden det ikke noen slags form for gult lys... Noen som vet hva dette er? Burde jeg sende den i på reperasjon? PS. Det står et spill i den, får ikke ut det heller.... EDIT: I dag når jeg skrudde den på, slo den seg på, på helt vanlig måte, tror dere det bare var et engangstilfelle at PS3en ikke funket i går, eller bør jeg sende den inn på reperasjon? Endret 21. september 2010 av Whispman Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 (endret) Hei, har fått et problem med PS3en min, når jeg slår den på lyser den rødt som vanlig, men når jeg trykker på det røde lyset, altså på-knappen, lyser den grønt i et halv sekund før den slukker helt. Tror ikke der er YLOD, siden det ikke noen slags form for gult lys... Noen som vet hva dette er? Burde jeg sende den i på reperasjon? PS. Det står et spill i den, får ikke ut det heller.... EDIT: I dag når jeg skrudde den på, slo den seg på, på helt vanlig måte, tror dere det bare var et engangstilfelle at PS3en ikke funket i går, eller bør jeg sende den inn på reperasjon? har du oppdatert ps3'n?oppdatering 3.50 har ført til endel problemer rundt i værden,hos meg sluttet min snakebyte bluetooth-kontroller å funke,virker bare når man setter i usb ledning :/fikk heller ikke logget meg inn på psn,fikk bare beskjed at koden var feil,men dette funket igjen dagen etter..synes det er merkelig at ikke gamer.no har en artikkel om dette! link til flere med problemer,dæriblant noe sånt som du forklarer,er flere som plages med kontroller og div: http://www.product-reviews.net/2010/09/21/ps3-firmware-update-3-50-problems-what-are-they/#idc-cover Endret 23. september 2010 av olliver Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 fikk heller ikke logget meg inn på psn,fikk bare beskjed at koden var feil,men dette funket igjen dagen etter..synes det er merkelig at ikke gamer.no har en artikkel om dette! At du ikkje fekk logga inn på PSN då var mest sannsynleg fordi det var PSN var under maintenance i det tidsrommet når 3.50 vart gjort tilgjengeleg for nedlasting. Akkurat det har faktisk Gamer.no hatt ein artikkel/notis om. Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Takk for hjelpen, men problemet oppstår fortsatt, bare at det nå funker og spille i ca.et kvarter før den slår seg av. Da vil den ikke slå seg på før noen timer senere. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men vurderer og sende den inn. Kansje få en ny... Lenke til kommentar
morhan Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Har i dag fått et problem med min gammle ps3 ( 40 gb ) oppgradert til en 500 gb av samme type hdd tror jeg har fått en YLOD siden den lyser gult i en liten stund.. er dette tilfellet? hvordan får jeg ut spillet som står i ps3en? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå