Block_InnleggNO Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Stiller meg skeptisk til Falk3y3 med tanken på K/D i både Halo 3 og Halo: Reach (og jeg sier ikke jeg er noe bedre), og ser heller ikke noe på GB-laget. Men men, vi får håpe på det beste... Siden Falk3y3 er min første bruker på Xbox live laget for 3 år siden har den noe dårlig k/d. Men spiller på den fortsatt fordi det er hovedbrukeren. På 50 brukeren min er den noe bedre k/d. http://www.bungie.ne...px?player=iGzrr 3 år siden? Og så sier du at du begynte å spille under Halo 2, som kom for seks år siden? Det er mulig at du har spilt spillet før du lagde deg en live-konto, men du kan umulig ha vært en rutinert spiller online ... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Tenkte akkurat "dette skulle jo vært meg", og så ser jeg at fyren har både samme fornavn og etternavn som meg... Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Make us proud Martin! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Så, noen som vet hvordan det gikk? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så, noen som vet hvordan det gikk? ZinZick vant over Ethnic, som kom på andreplass. Tror ZinZick var med Dagbladet.no. Ikke sikker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Så, noen som vet hvordan det gikk? ZinZick vant over Ethnic, som kom på andreplass. Tror ZinZick var med Dagbladet.no. Ikke sikker. Tror han representerete spillverket. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå