TST Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Representerer Gamer.no i Halo: Reach-turnering denne uka. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! Martin! No pressure... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lykke til! Gjør oss stolte, og bring seieren hjem! Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) forventer seier av deg martin, ellers blir det nakkeskudd og begravelse! edit: I halo selvsagt Endret 20. september 2010 av Cerandin Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Taper du så blir hele Norge skuffet, men ikke noe press! Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 "Hva syns du er de viktigste faktorene som skiller en god og en dårlig spiller, rent teknisk?" En god spiller spiller ikke Halo. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Flott, lykke til! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Stiller meg skeptisk til Falk3y3 med tanken på K/D i både Halo 3 og Halo: Reach (og jeg sier ikke jeg er noe bedre), og ser heller ikke noe på GB-laget. Men men, vi får håpe på det beste... Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De som markedsfører Halo: Reach her i Norge har virkelig gjort en god jobb. Herlig kampanje som gir dem masse fri reklame mens de spiller på "nasjonalisme". Og jeg faller selvfølelig rett i fella, og håper at Gamer.no (Martin) gruser de andre godt ned i støvlene Lenke til kommentar
Falk3y3 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Stiller meg skeptisk til Falk3y3 med tanken på K/D i både Halo 3 og Halo: Reach (og jeg sier ikke jeg er noe bedre), og ser heller ikke noe på GB-laget. Men men, vi får håpe på det beste... Siden Falk3y3 er min første bruker på Xbox live laget for 3 år siden har den noe dårlig k/d. Men spiller på den fortsatt fordi det er hovedbrukeren. På 50 brukeren min er den noe bedre k/d. http://www.bungie.net/stats/halo3/careerstats.aspx?player=iGzrr Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var litt bedre Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De som markedsfører Halo: Reach her i Norge har virkelig gjort en god jobb. Herlig kampanje som gir dem masse fri reklame mens de spiller på "nasjonalisme". Enig der. Billig og effektiv reklame. Men syntes de burde streamet kampen over nett. F.eks via Ustream. . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men syntes de burde streamet kampen over nett. F.eks via Ustream. . Selv om det ikke blir streamet kan man iallefall laste ned kampene i Halo: Reach og se på playback der. Om dette er noe som blir gjort av arrangøren vet jeg ikke, men det er muligheter for de som vil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gratulerer og lykke til! Lenke til kommentar
Nurw Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 vel du bør faen meg vinne. jeg vet kor du bor Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dette blir spennende, så lykke til og happy gaming Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Lykke til. Bring it home. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 "the chosen one". lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå