Gå til innhold

OMG! Superside!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo mr. Arngren kanskje tidenes mest patetiske person også da. Husker at jeg pleide å være med fattern og handle dippedutter i butikken hans når jeg var en liten pjokk. De hadde også en Arngren-katalog på et par hundre sider, og på hver eneste *jævla* side var det *minst* to bilder av det smilende trynet hans. Vi snakker da om flere hundre bilder!

 

En gang vi var innom butikken hans på Sjølyst, så hadde en ansatt klart å sette en pappeske på feil sted (tenke seg til å begå en slik tabbe.. pappeske), og mr. Arngren klikka som bare det. Begynte å banne typen full og romstrere som en vill ape. Kundene i butikken ble pinlig berørte.

 

Skikkelig proft at han legger ut et stort bilde av bilen og båten sin på forsiden av nettbutikken: "Sjekk bilen min! Dere bare *må* handle hos meg!". Nei, må sende en link av denne siden inn til ClickOnline gitt.. Noen burde dessuten ta kontakt med VeriSign eller W3C eller hva det enn nå heter. Må vel finnes regler mot slikt. SoBig.F gå og legg deg.. det er dette som er faren på nettet..

Lenke til kommentar
Noen burde dessuten ta kontakt med VeriSign eller W3C eller hva det enn nå heter. Må vel finnes regler mot slikt. SoBig.F gå og legg deg.. det er dette som er faren på nettet..

 

:lol: Hvis du kjører den gjennom den xhtml validatoren kommer sikkert serveren til å crashe...

 

Men seriøst - Arngren hadde jo utrolig masse billige og brae greier før da...

Lenke til kommentar
Noen burde dessuten ta kontakt med VeriSign eller W3C eller hva det enn nå heter. Må vel finnes regler mot slikt. SoBig.F gå og legg deg.. det er dette som er faren på nettet..

 

:lol: Hvis du kjører den gjennom den xhtml validatoren kommer sikkert serveren til å crashe...

 

 

Gjett hvem som prøvde på akkurat det :D

Doctypen er ikke definert (Stooor overraskelse) så jeg prøvde først å definere siden som html 4.01 transitional. Resultat: "Bare" 424 feil.

 

Men ved å definere siden som xhtml 1.0 transitional endte jeg opp med 3471 feil. Se selv Her (obs, tar en stund å laste)roofle.gif

Lenke til kommentar

Dette var faktisk meget vondt Fysisk og phsykisk. Klokken er neste 5.30

på morgenkvisten og det gjorde fysisk vondt og se de bildene på netthinnen min. Måtte siden bli spist opp av virus, rotter,kakkerlaker eller hva enn som kan fjerne den fra nettet. Fyren må jo være syk eller blind.

 

Ingen her som har baller nok til og sende han en link til denne tråden da???? :lol::lol::lol:

 

Ballen er kastet, tar noen imot?

Lenke til kommentar

Det som kanskje er latterligst er at det ikke er mulig å handle noe detalj fra han. Alle varer er affiliate linker til utenlandske firmaer og deres webshopper.

 

PS. ser nederst til høyre i detalj-delen av sida at det segway er til salgs. Trodde ikke den var klar for markedet ennå, og hvertfall ikke til den prisen. trodde den skulle bli mye dyrere.

Lenke til kommentar

Hehe :D De som tror på den flybilen behøver nesten hjelp til å innse at det er, har vært og lenge vil være ikke annet enn et fantasiprodukt.

 

Gode grunner:

 

Når fikk privatpersoner lov til å sette seg inn i et vanlig personfly (ikke Micro) og bare "fly av sted" uten grundig opplæring, helsesjekk og et dyrt sertifikat med oppfølging?

 

Når tror disse "lyse hodene" som har prosjektet at det faktisk vil finnes et rutenettverk på himmelhvelvingen, som gjør at man bare kan taste inn destination og så lene seg tilbake og lese avisen mens man blir flydd dit? Jeg mener for tusener av private farkoster, ikke passasjerfly.

 

Hvordan skal f.eks. 30.000 slike flybiler faktisk kunne unngå ulykker om de kræsjer i luften over bytorget og styrter ned i folkemengden?

 

Hvordan i huleste skal lydnivået bli holdt på et mennesklig uutholdelig nivå, for ikke å snakke om at det ikke må bli klassifisert som forurensende støy?

 

Hvorfor ble det ikke noe av prøveturen som skulle bli flydd for fler år siden, og som bl.a. Arngren himself hypet slik i katalogene? Sorry om den skjedde, for jeg la ikke merke til det. Hele fly, elektronikk og en drøss andre bransjer ville isåfall skreket i ekstase.

 

Hvor mange var så dumme at de faktisk betalte 10.000 kroner for 1 (en!) aksje i dette drømmeprosjektet?

 

Det er mest sannsynlig IKKE scam, men en forvokst amerikansk guttunges drøm, og så har han fått andre forvokste guttunger med seg på laget og prøver så godt han kan å selge produktet til verden, vel vitende at det er minst 50 år forut for sin tid.

 

Velkommen tilbake i fremtiden sier nå jeg, det er hverken plass, tid eller rom for dette produktet i dagens samfunn. For ikke å snakke om at lufttransport selskapene vil gjøre alt de kan for å stoppe det. Trenger jeg hinte om oljeselskapene og biler med alternativ energi enn fossilt drivstoff?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...