Gå til innhold

OMG! Superside!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har han en sønn på 5 som har lagd sidene for han kanskje?

 

Må ha meg en sånn Moller M400 Skycar - De er jo helt utrolige...om å få tak i en før det kommer masse lover og regler for å få tak i en. Om de hadde stått færdige fra fabrikk i morgen hadde noen tullinger sikkert funnet på no så det tar 10 år å få lovlig i Norge.

 

Skal vel ha glattkjøring, forbikjøring og fallskjerm hoppings sertvikat bare for å sitte i en :p

Lenke til kommentar
Har han en sønn på 5 som har lagd sidene for han kanskje?

 

Må ha meg en sånn Moller M400 Skycar - De er jo helt utrolige...om å få tak i en før det kommer masse lover og regler for å få tak i en. Om de hadde stått færdige fra fabrikk i morgen hadde noen tullinger sikkert funnet på no så det tar 10 år å få lovlig i Norge.

 

Skal vel ha glattkjøring, forbikjøring og fallskjerm hoppings sertvikat bare for å sitte i en :p

 

Det er et problem, det andre er forsikringen. Tror neppe noen stjeler den, men det vurderer vel en risiko med det og da koster det 50-60.000 i året å fly :)

Lenke til kommentar
Huff, nå kikket jeg på sida igjen.

 

Webdesigneren må jo være mer forvirret enn en ape i pillerus! Siden ligner mest på en oppslagstavle, det er bare tegnestiftene som mangler...

 

kanskje han har tatt utgang fra katalogen sin :D

 

Disse Computerene, med tilbehør,

.kan du kjøpe direkte fra USA,

.eller i NORGE.

 

http://impno.tradedoubler.com/imp/img/34731/693610

PS! Lurer på hvem som er kvalitetskontrollør hos Dell? TD skal jo godkjenne alle sidene..

 

Yeah :woot: Click her

 

.. men stakkar, det er vel ikke greit å vær IT-grunder på jomfrutur :lol:

Lenke til kommentar
Hehe nesten litt stygt, der sitter ingeniør arngren og sjekker mailen hvert femte minutt i håp om å få èn ordre så plutslig raser det ned 500 mail's fra ledige webdesignere fra hele norge

 

:lol:

 

Kunne jo tenkt meg å kjøpt noen av greiene der fra en katalog hvis det hadde vært mulig, men herregud.. hadde aldri kjøpt no online der.. + at jeg aldri hadde klart å finne fram til noe fordi siden ser ut som et hel... i opera (ikke det at den trolig hadde sett noe bedre ut i MSIE)

Lenke til kommentar

HJÆLP, JEG ER BLIND!!!!!

 

Hva. i. gamperæ... Err, bakdelen var det der??? :o :o :o

 

Hva det enn var så var det avsindig lite lekkert. Og jeg som trodde Frontpage fant på mye scheit...

 

Førsteinntrykket var at noen hadde røykt ting som innbefattes av narkolovgivningen, men etter langt om lenge å ha fått ned hele sida (har 56k modem, som atpåtil ikke er helt friskt) så tror jeg vi her snakker om flere generasjoner tilbrakt i tunge røykskyer :D

 

Og hva er det med den @%&$# bilen som dukker opp når jeg scroller?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg synes arngren.net var veldig fin jeg..

Han har vært veldig flink til å lage web-shop!

god bruk av farger, nesten ingen skrivefeil (eh.hva er en "BIL-Aselerasjons-måler"?

 

Siden er jo nesten lett og oversiktelig også..

 

Dette er fremtiden karer!..-snart kommer nok hardware.no til å

leie inn godeste Ingeniør Arngren for å re-designe deres websider!

 

heia Arngren!!

 

-ser at han også selger segway's! (http://www.arngren.net/segway.html)

Lenke til kommentar

Den Porschen som har har på Førstesiden og på BIL-sidene er jeg helt sikker på at jeg så for et par timer siden! Den sto jo rett her! Helt like felger, helt like sånne bremseskiver, helt likt interiør, helt lik farge osv osv. Er bilen norsk? Da er jeg sikker på at jeg så de, eller at han har solgt den til en norsk fyr eller noe ... Najs bil han har da. Han burde vel ha råd til et web-designer-kurs også antar jeg?

Lenke til kommentar

HAHAHAHAHAHA! :lol:

Jeg for min del tror aldri jeg har hatt det så morsomt på en webside! Og tro hvor morsomt det måtte ha vært å lage den da! :D Jeg tror jammen jeg skal lage meg en likens hjemmeside, bare for å kødde me folk! Det der var en grell side altså! Nå har jeg noe å fortelle til "designer-kompisene mine! Jeg får ikke nok! HVORDAN GÅR DET EGENTLIG ANN?

Pluss med siden: Prestasjon i seg selv å lage den så rotete, er virkelig god humor for de som skjønner seg på dette, logoen "[email protected] er jo ikke ille(er jo rimelig grei da i forhold til resten av siden) og... farger skjemmer ingen egentlig :p Hvis det er noen som i det hele tatt gidder å ta med alle minusene så får dere bare poste, men JEG gidder ikke! :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...