mastro Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 helvete da...for det første : DRITSTYGG.... + selv med ADSl tar det jo "evigheter" å laste den ned...den er jo på hele 1.6mb! latterlig... Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hahaha. må jo være noe feil! Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ØWMEJGÅD!? Det var jo nesten kvalmt : Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 OMG, PLZ, N00b, WHINE! sorry, fikk anfall av å se på sida... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har han en sønn på 5 som har lagd sidene for han kanskje? Må ha meg en sånn Moller M400 Skycar - De er jo helt utrolige...om å få tak i en før det kommer masse lover og regler for å få tak i en. Om de hadde stått færdige fra fabrikk i morgen hadde noen tullinger sikkert funnet på no så det tar 10 år å få lovlig i Norge. Skal vel ha glattkjøring, forbikjøring og fallskjerm hoppings sertvikat bare for å sitte i en Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Har han en sønn på 5 som har lagd sidene for han kanskje? Må ha meg en sånn Moller M400 Skycar - De er jo helt utrolige...om å få tak i en før det kommer masse lover og regler for å få tak i en. Om de hadde stått færdige fra fabrikk i morgen hadde noen tullinger sikkert funnet på no så det tar 10 år å få lovlig i Norge. Skal vel ha glattkjøring, forbikjøring og fallskjerm hoppings sertvikat bare for å sitte i en Det er et problem, det andre er forsikringen. Tror neppe noen stjeler den, men det vurderer vel en risiko med det og da koster det 50-60.000 i året å fly Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 skal det der vere en seriøs web-butikk?! får jo frysninger nedover ryggen jo.. Må vere ment som en spøk vel!? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Den siden er jo ikke ny i det hele tatt! Har vært diskutert før for en et par måneder siden... En fyr sendte han en e-post, og svaret ble postet i tråden. Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Den siden er jo ikke ny i det hele tatt!Har vært diskutert før for en et par måneder siden... En fyr sendte han en e-post, og svaret ble postet i tråden. link? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 http://www.arngren.net/dell.html hirr Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Huff, nå kikket jeg på sida igjen. Webdesigneren må jo være mer forvirret enn en ape i pillerus! Siden ligner mest på en oppslagstavle, det er bare tegnestiftene som mangler... Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Huff, nå kikket jeg på sida igjen. Webdesigneren må jo være mer forvirret enn en ape i pillerus! Siden ligner mest på en oppslagstavle, det er bare tegnestiftene som mangler... kanskje han har tatt utgang fra katalogen sin Disse Computerene, med tilbehør,.kan du kjøpe direkte fra USA, .eller i NORGE. http://impno.tradedoubler.com/imp/img/34731/693610 PS! Lurer på hvem som er kvalitetskontrollør hos Dell? TD skal jo godkjenne alle sidene.. Yeah Click her .. men stakkar, det er vel ikke greit å vær IT-grunder på jomfrutur Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Hehe nesten litt stygt, der sitter ingeniør arngren og sjekker mailen hvert femte minutt i håp om å få èn ordre så plutslig raser det ned 500 mail's fra ledige webdesignere fra hele norge Kunne jo tenkt meg å kjøpt noen av greiene der fra en katalog hvis det hadde vært mulig, men herregud.. hadde aldri kjøpt no online der.. + at jeg aldri hadde klart å finne fram til noe fordi siden ser ut som et hel... i opera (ikke det at den trolig hadde sett noe bedre ut i MSIE) Lenke til kommentar
Kel Sha'in Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 HJÆLP, JEG ER BLIND!!!!! Hva. i. gamperæ... Err, bakdelen var det der??? :o :o :o Hva det enn var så var det avsindig lite lekkert. Og jeg som trodde Frontpage fant på mye scheit... Førsteinntrykket var at noen hadde røykt ting som innbefattes av narkolovgivningen, men etter langt om lenge å ha fått ned hele sida (har 56k modem, som atpåtil ikke er helt friskt) så tror jeg vi her snakker om flere generasjoner tilbrakt i tunge røykskyer Og hva er det med den @%&$# bilen som dukker opp når jeg scroller? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg synes arngren.net var veldig fin jeg.. Han har vært veldig flink til å lage web-shop! god bruk av farger, nesten ingen skrivefeil (eh.hva er en "BIL-Aselerasjons-måler"? Siden er jo nesten lett og oversiktelig også.. Dette er fremtiden karer!..-snart kommer nok hardware.no til å leie inn godeste Ingeniør Arngren for å re-designe deres websider! heia Arngren!! -ser at han også selger segway's! (http://www.arngren.net/segway.html) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Nice.. nice... minner meg om innleveringsoppgaven min på ungdomsskolen. Og ikke bare klør den meg på drøvelen, den dreper jo isdn-linja mi oxo... Sida er ikke ferdig med å lastes enda... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Makan til tivoliside, fin å laste ned med 56K hvis du handler ofte der Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Den Porschen som har har på Førstesiden og på BIL-sidene er jeg helt sikker på at jeg så for et par timer siden! Den sto jo rett her! Helt like felger, helt like sånne bremseskiver, helt likt interiør, helt lik farge osv osv. Er bilen norsk? Da er jeg sikker på at jeg så de, eller at han har solgt den til en norsk fyr eller noe ... Najs bil han har da. Han burde vel ha råd til et web-designer-kurs også antar jeg? Lenke til kommentar
redface Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 HAHAHAHAHAHA! Jeg for min del tror aldri jeg har hatt det så morsomt på en webside! Og tro hvor morsomt det måtte ha vært å lage den da! Jeg tror jammen jeg skal lage meg en likens hjemmeside, bare for å kødde me folk! Det der var en grell side altså! Nå har jeg noe å fortelle til "designer-kompisene mine! Jeg får ikke nok! HVORDAN GÅR DET EGENTLIG ANN? Pluss med siden: Prestasjon i seg selv å lage den så rotete, er virkelig god humor for de som skjønner seg på dette, logoen "[email protected] er jo ikke ille(er jo rimelig grei da i forhold til resten av siden) og... farger skjemmer ingen egentlig Hvis det er noen som i det hele tatt gidder å ta med alle minusene så får dere bare poste, men JEG gidder ikke! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Herregud, det finns ikke ord som kan beskrive hvor uoversiktlig denne siden var..... Stakkars mann... Lurer på hvor mye han tar hvis jeg leier han til å designe hjemmesida mi? Men penger tjener gutten :o så dere porchen hans? jeg vil ha en slik en også.. (tror ikke det er websiden han tjener på ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå