XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Arngren har fått seg ny hjemmeside, så nå er det bare å shoppe inn med nye roboter og annet leketøy om du finner frem http://www.arngren.net/ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Åherregudforettalentløstogforferdeligdesign! Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Joda, Arngren selger mye fint dem... Men makan for en side da !!! Lillesøstra mi kunne laget en bedre side jo. Totalt uoversiktelig... Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har noen sett på den i Opera? Ble om mulig enda grellere enn vanlig :o Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hmmm, Yahoo-registrert domene.... Og ikke minst: meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83" Så på dette designet, og fant egentlig ut at den som har laget denne siden har gjort en ganske heftig jobb. Alt er plassert med styles, men å bruke CSS hadde ikke generatoren hørt om Anbefaler alle å se på koden på den siden Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Jeg gremmes, hvis han har Porsche og planlegger kjøp av en "Fly-Bil" til 3.2 millioner kroner bør det være råd til å betale en designer et par tusen for en ordentlig side som er litt seriørs ut. Men hvem vet, kanskje han er en "gnier" av værste sort. http://www.arngren.net/moller.html Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hmmm, Yahoo-registrert domene....Og ikke minst: meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83" Så på dette designet, og fant egentlig ut at den som har laget denne siden har gjort en ganske heftig jobb. Alt er plassert med styles, men å bruke CSS hadde ikke generatoren hørt om Anbefaler alle å se på koden på den siden :o Spagettikode? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe lasta index.html sida til 1667 linjer! Da tar jeg ikke med tekstbryting men rett kode. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Dette kan ikke være mulig!!! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis man ser på gamle arngren siten, står det at den er midlertidig ute av drift, noe den forøvrig har vært ganske lenge nå... Uansett så mener jeg at den så nokså mye bedre ut og ikke minst hadde seriøse betalingmetoder. Jeg får ikke så voldsomt mye lyst til å sende mannen (eller hvem som en står bak siden) masse penger til et gironummer, sende en mail og satse på at jeg får varene i posten Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 OMG - er det virkelig mulig å lage en så rotete og dårlig layout på en hjemmeside....jaja! Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Fy f. Det er det verste jeg har sett av design på nett!! Flybilen hadde vært "kjekt å ha"! Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hvis man ser på gamle arngren siten, står det at den er midlertidig ute av drift, noe den forøvrig har vært ganske lenge nå... Uansett så mener jeg at den så nokså mye bedre ut og ikke minst hadde seriøse betalingmetoder. Jeg får ikke så voldsomt mye lyst til å sende mannen (eller hvem som en står bak siden) masse penger til et gironummer, sende en mail og satse på at jeg får varene i posten Det stemmer det. Den forrige siden var veldig bra. Men nå er Arngren som vi kjenner til solgt for lenge siden. Det nye firmaet heter Arngren Commuter AS eller noe.. sjekka opp i Brønnnøysund nå: 982904307 FRITJOF ARNGREN ELECTRONICS AS KONKURSBO Nytt firma 965175113 ARNGREN SKY COMMUTER AS Websiten stemmer på en prikk den! han lager den sikkert selv, men fy f... jeg ler så jeg faller snart av stolen her Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Har sendt linken til en kompis som er webdesigner, her kan det tjenes penger - styggere site har jeg ALDRI sett. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe nesten litt stygt, der sitter ingeniør arngren og sjekker mailen hvert femte minutt i håp om å få èn ordre så plutslig raser det ned 500 mail's fra ledige webdesignere fra hele norge En nettbutikk hadde hvert flott hvertfall! Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Hehe, like bra hver gang dette. ikke akkurat første gang arngren.net blir hengt ut Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 I quote fra koden: <meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.76"> Verre reklame er det vel neppe mulig å få Lenke til kommentar
gspr Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 My eyes, my eyes, my beautiful eyes! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 *springer og spyr* verre side skal man lete LENGE etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå