Gå til innhold

OMG! Superside!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, Yahoo-registrert domene....

Og ikke minst: meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83"

 

Så på dette designet, og fant egentlig ut at den som har laget denne siden har gjort en ganske heftig jobb. Alt er plassert med styles, men å bruke CSS hadde ikke generatoren hørt om :evil:

 

Anbefaler alle å se på koden på den siden :lol:

Lenke til kommentar
Hmmm, Yahoo-registrert domene....

Og ikke minst: meta name="generator" content="Created Using Yahoo! PageBuilder 2.61.83"

 

Så på dette designet, og fant egentlig ut at den som har laget denne siden har gjort en ganske heftig jobb. Alt er plassert med styles, men å bruke CSS hadde ikke generatoren hørt om  :evil:

 

Anbefaler alle å se på koden på den siden  :lol:

 

:o Spagettikode?

Lenke til kommentar

Hvis man ser på gamle arngren siten, står det at den er midlertidig ute av drift, noe den forøvrig har vært ganske lenge nå... Uansett så mener jeg at den så nokså mye bedre ut og ikke minst hadde seriøse betalingmetoder. Jeg får ikke så voldsomt mye lyst til å sende mannen (eller hvem som en står bak siden) masse penger til et gironummer, sende en mail og satse på at jeg får varene i posten :roll:

Lenke til kommentar
Hvis man ser på gamle arngren siten, står det at den er midlertidig ute av drift, noe den forøvrig har vært ganske lenge nå... Uansett så mener jeg at den  så nokså mye bedre ut og ikke minst hadde seriøse betalingmetoder. Jeg får ikke så voldsomt mye lyst til å sende mannen (eller hvem som en står bak siden) masse penger til et gironummer, sende en mail og satse på at jeg får varene i posten  :roll:

 

Det stemmer det. Den forrige siden var veldig bra. Men nå er Arngren som vi kjenner til solgt for lenge siden. Det nye firmaet heter Arngren Commuter AS eller noe.. sjekka opp i Brønnnøysund nå:

 

982904307 FRITJOF ARNGREN ELECTRONICS AS KONKURSBO :lol:

 

Nytt firma

965175113 ARNGREN SKY COMMUTER AS

 

Websiten stemmer på en prikk den! han lager den sikkert selv, men fy f... jeg ler så jeg faller snart av stolen her :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...