Odesseiron Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Vi fryktet det verste, og nå ser det ut til at hele studioet blir med i dragsuget. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 huff, dette var veldig trist eg ble ingen fan av APB personlig for eg synes ikke det var godt nok for å ta måndentlig betaling, men det var absolutt ikke dårlig og hadde godt potensiale. for ikke å snakke om at folka i realtime hadde talent, all den fantastiske customization i spillet var bare utrolig bra, håper de kommer tilbake igjen Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Argh, jeg digget dette spillet. Kjøpte det før release og skulle begynne å spille det så fort jeg fikk ny maskin. Så langt kom jeg tydeligvis ikke :/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Dette var jo ikke akkurat overraskende, men litt trist er det jo at det er nærmest umulig å drive spillutvikling på denne siden av Atlanteren. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Sist jeg sjekka ligger ikke Dundee i Irland, men Skottland. Endret 20. september 2010 av Deosl Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. september 2010 Forfatter Del Skrevet 20. september 2010 Haha, oi oi, selvsagt. Det var en slurvefeil av pinlige dimensjoner. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Innmari leit. Har ingen annen erfaring med dem enn Crackdown og APB-betaen, men det er uansett veldig synd at jobber går tapt og at APB feilet. Crackdown både var og er en perle. Selv fikk jeg ikke sansen for APB, ihvertfall ikke under betaen. Direkte dårlig spillbarhet, mye lag og hakking selv om jeg hadde på innstillinger det er helt klart PCen min skal klare å dra. Lenke til kommentar
Scuba Tony Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 De fekk som forjent dei og. Lenke til kommentar
martin1872 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Syntes uansett at spillet ikke var noe bra, Matchmakingen var så dårlig at det var til og grine av, F.eks Jeg og noen kamerater skulle gjøre noe oppdrag (Criminal), Vi ble deretter jagd av Enforcerne, Selvsagt rank 300, med de aller beste våpna/perks w/e. Vi var bare lvl 120, med noe drit samenlignet med Fienden, Dette spillet var Dritt fra starten av, Glad det ikke eksisterer lengre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå