mcgroven Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Sett et stort, rødt kryss i kalenderen, fotballfans! Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gleder meg stort. Et av høstens og vinterens store høydepunkt. Er lite som slår det å spille FM på en sen høstkveld når det er kaldt og mørkt ute, mens du sitter inne og koser deg med med FM og kakao Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Har vært bitt av Collyer brødrenes spill helt siden starten i glansdagene på Amiga og kommer bombesikkert å kjøpe dette spillet også den 5 november, gleder meg stort allerede Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Gleder meg like mye hvert år Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Iik, med andre ord har jeg ca. 1 1/2 mnd. på å gjøre meg ferdig med Betis-gamen min på FM 2010, dvs. å vinne ligaen. Gleder meg som en unge til en ny utgave av FM, spesielt forhandling av kontrakter i sanntid. Gud så irriterende det er å prøve å få til en deal rett før overgangsvinduet stenger når man av og til bruker flere dager på å jokke forslag frem og tilbake mellom klubb/spiller. Håper de har rettet opp i mye av tullet fra 2010, spesielt det med kontrakter. Blir litt for dumt når jeg forsøkte å signe Van Der Vaart med Betis, og får kontraktutkast fra han hvor det står at han er fornøyd med å være rotation-spiller med lav lønn og avsindig høy bonus per kamp. Tror han stiller litt høyere krav for å joine Betis. Dette gikk forsåvidt igjen uansett nivå på spillerne. Håper også de klarer å eliminere problemet med at AIen blir rundlurt av enkelte taktikker(Smal 4-3-3 på 2010, anyone?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå