Joy Division Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Dette er informasjon jeg har fått fra vår kjære NilsPils, (som har blitt utestengt uten grunn, som er grunnen for at han ikke får postet dette hemmelige intervjuet) der selveste Bill Gates forteller til vår kjære insider intervjuer Nilspils: NilsPils: "So, Bill. The Xbox have gotten a lot of bad criticism, what do you think about your console? Bill Gates: "The Xbox 360 is a piece of shit. We should have called it "The Shitbox Gay 69. I'm seriously embarrassed that my team managed to make this piece of shit. But It's okay we don't play that piece of shit anyway. Also, Halo: Reach..? More like Gaylo: Reach around" Han endte intervjuet med: "We don't use the shit, we only sell it" Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jeg velger å ignorere dette frem til jeg får et bevis Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Synd NilsPils ikke kunne være her å formidle denne fantastiske nyheten selv :\ Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Og vi tror virkelig på NilsPils sier her på forumet ja mhm. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Alle som reagerer med sinne/glede på denne tråden, se denne videoen! (dette innlegget vil stå fram til vi har fått bevis) Endret 19. september 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Og denne tråden vil være stengt til Dovre faller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg