Borgen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 En trist dag. Good old games stenger ned siden,,,, http://www.gog.com/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 HVA?!! Det her er jo en katastrofe for alle som er glad i pc spill......har kjøpt endel ifra dem og har satt så pris på at det finnes en side hvor en kan skaffe alle di gammle spillene på. Det her er faen meg ikke bra altså..... Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Trodde konseptet var kommet for å bli, så jeg har ikke engang lastet ned alle spillene jeg har betalt for. <_< Så nå plutselig, helt uten advarsel? Det synes jeg er dårlig. Med mindre det er en gedigen spøk da, som noen tror. Polsk humor... Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Helvetes dritt, kjøpte nettopp age of wonders derifra i stedet for impulse. Nå er jeg like langt, jeg har alle spillene på pc'en, men det samme problemet som med de gamle cd'ene jeg har. Ingen steder å få de tilbake viss uhellet skulle være ute. Utrolig trist at så BRA side blir lagt ned mens dritt som steam kjører på som aldri før. Nei steam er ikke dritt, men i forhold til gog.com er det søppel av en annen verden. Endret 19. september 2010 av Crispin Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Rykter går at prosjektet bare forlater Beta, og at siden relanseres snart, hadde vært best. Angående kjøpte spill som ikke er lastet ned enda: De skal fikse dette innen en uke, slik at alle får gjort dette (relansere siden kanskje?) EDIT: Er snakk om en pressekonferanse om noen dager... Endret 19. september 2010 av Atomics Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=23418875&postcount=240 Ja har lest mye det samme, ganske rart i såfall, og viss det er tilfelle tror jeg det bare skader ryktet deres, mange som er skikkelig sure nå. Jeg er bare glad viss det er tilfelle, kommer til å nerdrage noe voldsomt viss de forsvinner for godt!!! Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Tipper det er snakk om relansering av gog.com. Men måten å kringkaste dette på er ikke noe som vil gjøre folk fornøyde, selv om de sikkert får litt publisitet i diverse media. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 GOG.com simply cannot remain in its current form. Skal vel ikke måtte lese så veldig mye mellom linjene for å se at dette er en relansering av siden. Relativt dårlig metode spør du meg Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Det er jo litt morsomt at det skjer på pirate day. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Som flere har sagt her, det stemmer ikke. http://steamunpowered.eu/gog-com-is-not-shutting-down-the-end-of-beta-is-here/ Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nedtur! Håper det betyr en relansering snarlig, men jeg må si meg enig at en sånn plutselighootselig nedstengning er en relativt ræva måte å håndtere det på. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Pirate day? http://www.talklikeapirate.com/ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 This doesn't mean the idea behind GOG.com is gone forever. We're closing down the service and putting this era behind us as new challenges await. Kan ikke denne tolkes positivt da? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 At de stenger alle tjenester i flere dager er entydig negativt. Burde ikke være noe problem å holde tjenestene oppe og gå mens de setter opp nye websider/servere m.m. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) This'll be my last post here as frankly, you guys are all obsessed with the idea of this being a stunt that you can't see how fucked up this situation really is. http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=OPTIMUS&format=detailed I'll post this again, as the trading value (Market Cap) has been ignored (even by me) up until now. According to this, Optimus (Who own CDP I can say with utmost certainty now), have a market value of less than $6million. Even with the recent lift in their share price this company is utterly worthless. The reason? Before they bought CDP, Optimus racked up some serious debt, and took on even more to buy CDP, this has left them in a major hole financially. As stated above, last week Optimus sold 3.5million shares and has tried to re-jig the company to transfer their debt to something less unstable, this has triggered an EGM (For this Wednesday) which on it's own, would be unexciting. However, someone appears to have bought all the shares in one block and are using their new power to force Optimus to change their company strategy. This investor is at the moment, unknown but will be revealed at the company EGM. My opinion is that this mystery investor has called for GOG to be totally changed, possibly to have DRM introduced and to change their business model completely. This leads me to believe the investor is a publisher, but I am not sure who, but there are signs that MAY be pointing to Atari SA, CD Projekt's long term publisher partner in Europe. http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=23420772&postcount=385 Endret 20. september 2010 av Acrid Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 GOG var den beste nettbutikken på heile Internett, og mitt inntrykk er at den var temmeleg populær. Når den no blir stengt, verkar det sannsynleg at det skuldast ytre press. Det skal bli interessant å sjå kva selskap som står bak. Kay Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ok, etter å ha lest litt, verkar det sannsynleg at dette er eit marknadsføringsstunt. Eg håpar verkeleg det...i alle tilfelle er eg glad for at eg ikkje hadde sendt bestillinga på konvoluttar og kvitt pulver før eg las litt meir. Dersom dette er eit stunt, synast eg ikkje det er eit veldig bra eit. Kay Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Håper de får igang sin egen "steam plattform" Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Huff, eg håpar verkeleg ikkje at dei startar med noko klient-tull. Den distribusjonsmåten som har vore brukt til no er etter mi meining perfekt. Last ned installasjonsfil, installer spelet, spel. Etter nedlasting er du ikkje lenger avhengig av tenestene til GOG. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå