Gå til innhold

Trenger noe nytt å spille.

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg trenger et nytt spill nå.

Men, jeg klarer ikke å bestemme meg for hva jeg egentlig vil ha, liker det meste, egentlig.

Anyway, har du spilt noen spill i det siste som var litt bedre en vanlig, eller som du bare syntes var bra så skrik ut. : >

Vurdert spill som Aion, men er open for alle forslag.

Ps. Helst Steam spill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

minecraft

Amen.

Btw, Aion er et grindfest uten like (har jeg hørt fra mange folk). Men om du liker denslags, så er Aion et veldig pent spill, veldig morsomt med andre å spille med (jeg sluttet fordi jeg kjente ingen som spillte det eller ville spille det, ble litt kjedelig i lengden).

Fra steam:

- Gothic serien

- Footballmanager om du liker fotball

- Portal

- R.U.S.E.

- Left 4 Dead 2

- Garry's Mod

- Team Fortress 2

Annet:

- Minecraft (som nevnt over)

- Trackmania

Ellers så kommer Final Fantasy XIV 30 sep. om du liker serien.

Lenke til kommentar

minecraft

Amen.

Btw, Aion er et grindfest uten like (har jeg hørt fra mange folk). Men om du liker denslags, så er Aion et veldig pent spill, veldig morsomt med andre å spille med (jeg sluttet fordi jeg kjente ingen som spillte det eller ville spille det, ble litt kjedelig i lengden).

Fra steam:

- Gothic serien

- Portal

- R.U.S.E.

- Left 4 Dead 2

- Garry's Mod

- Team Fortress 2

Annet:

- Trackmania

Takker for svar, har ikke så veldig mye tid pga. jobb, så det beste er egentlig fps spill, siden det ikke er så tidskrevende. R.U.S.E hadde vært morro, aldri spilt noe serlig RTS, så kunne greit tenkt meg det, samme med Starcraft 2, eneste med Sc2 er at jeg ligger fryktelig langt bak så å si 99% av alle andre, med tanke på at jeg aldri har spilt RTS.

Left 4 Dead 2 hadde vært festlig, men kjenner ingen som spiller det, og regner med at det er morsommere å spille det med kompisser. :)

Lenke til kommentar

minecraft

Amen.

Fra steam:

- Gothic serien

- Portal

- R.U.S.E.

- Left 4 Dead 2

- Garry's Mod

- Team Fortress 2

Annet:

- Trackmania

Takker for svar, har ikke så veldig mye tid pga. jobb, så det beste er egentlig fps spill, siden det ikke er så tidskrevende. R.U.S.E hadde vært morro, aldri spilt noe serlig RTS, så kunne greit tenkt meg det, samme med Starcraft 2, eneste med Sc2 er at jeg ligger fryktelig langt bak så å si 99% av alle andre, med tanke på at jeg aldri har spilt RTS.

Left 4 Dead 2 hadde vært festlig, men kjenner ingen som spiller det, og regner med at det er morsommere å spille det med kompisser. :)

Edit. Kjøpte L4D2 nå, er vel ferdig å laste ned i natt en gang regner jeg med, så hvis noen vil spille sammen i morgen, så bare add meg på steam. Navn : henrik

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Civilization 5!

Supert spill som du kan holde på med i mange timer, men du kan likevel gå fra PC'en når du vil (så fremt du ikke spiller multiplayer) :)

Du får det på steam, men prisen er latterlig. 50euro hvis jeg ikke tar helt feil. Jeg anbefaler derfor å gå på www.direct2drive.com og kjøpe spillet digitalt der, og knytte spillet opp mot steam kontoen din.

Lenke til kommentar

Sjekka ut et artig spill her som var overraskende underholdende, som samt spilles via browseren.

Det er enda i beta da, men det er gratis å spille det, man kan lage egne baner og kan nesten minne litt om mario kombinert med zelda i spillestil der det er platforming og at man kan hoppe på fiender og svinge rundt med et våpen.

Absolutt verdt å sjekke ut om du spør meg :)

www.atmosphir.com/atmosphir/

er det problemer med å komme inn så er det pga updates/maintainance og sånt, vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...