TE_Andersen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Virtuelle spillpenger i Eve Online kan hjelpe trengende mennesker i Pakistan. Les hele saken Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Og nå som jeg trodde jeg ikke kunne elske CCP enda mer... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Selv om jeg ikke har noe som helt forhold til dette spillet, så er det flott å lese at enkelte selskaper klarer å implementere slike ting. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Selv om jeg ikke har noe som helt forhold til dette spillet, så er det flott å lese at enkelte selskaper klarer å implementere slike ting. egomode: "Å nei, prisen på PLEX kommer til å gå i taket!!" /egomode Syntes det var ett fint tiltak da de gjorde det samme for jordskjelvoffrene i Haiti. Meget glad for å se at det ikke var en engangsting. Lenke til kommentar
RED STAR Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 nå kan altså slue svindlere støtte veldedighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå