Gjest mafister Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Skal kjøpe meg en skriver til å "materialisere" noe i min etter hvert store samling med digitale bilder. Har lest en del tester, og vurderer sterkt S630. Virker som denne fyller mine krav: -Ikke for dyr i innkjøp -Billig i bruk -Kvalitetsutskrifter Men er det noen her som har testet denne, og eventuelt hvilke papirtyper må til for gi skikkelig kvalitet, og holdbarhet (feks i ramme og glass)? Martin, jeg savner en utfyllende artikkel om papir og utskriftskvaliteter her på Digitalkamera.no....... Mvh BrokenLeg Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg tror at PCworld har testet denne. Om jeg ikke husker feil, ble den "best i test". Hvis noen her har lyst til å skrive om fotoskrivere, teste fotoskrivere mv., er det bare å si fra. Jeg har dessverre ikke tid selv for tiden. MLW Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg har Canon S630, og kan anbefale denne på det varmeste. Det er svært økonomisk i drift, og skriver tilogmed bra på standard 80g/m2 papir! ITButikken tror jeg har svært gunstige priser! Mvh, SLA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå