Gå til innhold

Mafia 2

Not Impressed

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle gå for 100% på trophies på Mafia 2 og satte meg ned i noen timer for å samle wanted posters. Første jeg reagerte på var at poster 35 var borte, mente jeg ikke hadde tatt den tidligere, men i følge ulike kart og videoer på nett så skulle den være der. Prøvd å laste kapittelet på nytt, restarta, osv, før å se om posteren spawna, men til ingen nytte. Nå etter å ha holdt på ett par timer så stussa jeg over at jeg mangla flere av posterne når jeg skulle ha manglet to stk. Jeg gikk på oversikten over innsamla posters og så hvilke som manglet. De som manglet hadde jeg plukket bare 30 min tidligere! De jeg plukket før og etter de som manglet, er registrert. Når jeg så dro bort der posterne skal henge var de også borte!!!

Dette må vel være en bug som forhåpentligvis fikser seg, ellers har jeg akkurat kasta bort flere timer for noe jeg ikke vil oppnå uansett. Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle gå for 100% på trophies på Mafia 2 og satte meg ned i noen timer for å samle wanted posters. Første jeg reagerte på var at poster 35 var borte, mente jeg ikke hadde tatt den tidligere, men i følge ulike kart og videoer på nett så skulle den være der. Prøvd å laste kapittelet på nytt, restarta, osv, før å se om posteren spawna, men til ingen nytte. Nå etter å ha holdt på ett par timer så stussa jeg over at jeg mangla flere av posterne når jeg skulle ha manglet to stk. Jeg gikk på oversikten over innsamla posters og så hvilke som manglet. De som manglet hadde jeg plukket bare 30 min tidligere! De jeg plukket før og etter de som manglet, er registrert. Når jeg så dro bort der posterne skal henge var de også borte!!!

Dette må vel være en bug som forhåpentligvis fikser seg, ellers har jeg akkurat kasta bort flere timer for noe jeg ikke vil oppnå uansett. Noen andre som har opplevd noe lignende?

hørtes merkelig ut,man får jo en slags autosave hver gang når man plukker opp en w.poster eller et playboymag.Har alle av alt og bortsett fra det var kjedelig å lete gikk det greit.dette var på xbox360.

Lenke til kommentar

hørtes merkelig ut,man får jo en slags autosave hver gang når man plukker opp en w.poster eller et playboymag.Har alle av alt og bortsett fra det var kjedelig å lete gikk det greit.dette var på xbox360.

Dette er til ps3. Sjekka nå også siden jeg spiller igjennom på hard. Fortsatt mangler de i statistikken og er borte fra plassene der de skal være. Playboymagasinene gikk greit. Men synes også det er rart at det er posters midt inne i letinga som ble borte. De jeg tok før og etter har jeg, og de ble tatt sammenhengende, skrudde ikke av eller no når jeg holdt på med de. Usikker på hva jeg kan gjøre, Finner ikke noen som har opplevd det samme på nettet.

Lenke til kommentar

Rettelse: fant noen med samme feil. http://forums.2kgames.com/forums/showthread.php?t=84250

Mulig at glitchen gjør at postern blir respawna ett helt annet sted. Perfekt. Da er det vel ingen som veit hvor dem kan være hen...

Mulig jeg sletter, men tviler jeg gidder å prøve på nytt. Brukt flere timer på det allerede. fordelen er vel at jeg da kun trenger å gå for most wanted posterne. Har fått trophies for resten når jeg har spilt ferdig på hard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...