Gå til innhold

Spleiselag for import av 3stk arkademonitorer.

Anbefalte innlegg

Heisann folkens! Dette er mitt første innlegg her, og jeg ser etter 2 personer som kunne tenke seg å bygge en arkademaskin, i likhet med Dekar i denne tråden > http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=12122

Den absolutt beste monitoren til slikt bruk er en Wells & Gardner D9800 (samme som Dekar har brukt). Denne monitoren er

den siste i sitt slag som er produsert av W&G, og den vil ikke få noen etterkommer da W&G har avsluttet produksjonen av CRT monitorer. Dog finnes det et begrenset antall på lager hos xgaming i USA > http://www.xgaming.com/store/arcade-parts-and-accessories/product/wells-gardner-27-d9400-monitor/

Frakten for en slik monitor til Norge er USD 349.95 (ca 2130kr), men så har det seg slik at en kan få inntil 3 monitorer for dette fraktbeløpet, så jeg lurer på om det finnes 2 personer som kunne tenke seg en slik monitor og dele på frakt/avgifter, og dermed spare 1547kr totalt i forhold til å bestille 1stk alene?

Regnestykket pr. pers i spleiselag.

Monitor + Bezel  - ca. 3300kr ($539.90)
Frakt            - ca.  710kr ($116.65)
Moms             -      825kr
Postens avgifter -       63kr

Regnestykket, bestille alene.

Monitor + Bezel  - ca. 3300kr ($539.90)
Frakt            - ca. 2130kr ($349.95)
Moms             -      825kr
Postens avgifter -      190kr

Vi kan altså spare 1547kr hver på dette..!

PM dersom dette er av interesse. Jeg bor forøvrig i Sarpsborg og du må ha mulighet til å hente monitoren hos meg.

Jeg kan evt. kjøre den til deg hvis du dekker bensin/bom (innen rimelighetens avstand, jeg gidder ikke kjøre 100 mil :p)

Endret av Arcade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...