Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Rimelig sikker på at GT serien aldri har hatt skade. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 GT har aldri hatt skade nei. PD sier det er umulig å få bilfabrikantene med på det, men andre spillserier får det jo til... Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Merkelig det der. Det er vel PD som er sære sikkert Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Men nå er da sannelig skademodellering bekreftet, har sett både bilder og demoer av GT5 der biler får skade. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jepp, men det jeg har sett så lang ser helt grusomt ut Endret 20. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) GT 5 er det første spillet i denne serien som får skademodellering på bilene i spillet og det er jammen på tide att serien får det men jeg tror att forza er en direkte årsak til att dette endelig også kommer i GT. Nytter ikke å kalle ett spill "The real driving simulation" hvis det ikke er med en så viktig deltalj som att når man er borte i en annen bil, autovernet osv att bilen får skade av det. Uten skademodellering ville GT fortsatt verdt en perle av en arkaderacer. Endret 20. september 2010 av whackedorange Lenke til kommentar
aimhigh Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Nei, skadene ser ikke superbra ut, men det er i det minste skade på bilene så får vi se hvordan det ferdig produktet blir. Gameplay av nattkjøring på la sarhe ser hvertfall sykt nice ut. http://www.gtplanet.net/stunning-gt5-gameplay-video-night-racing-at-la-sarthe/ Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Demoer og tidlige screen caps viser ikke alltid spillets beste side, så jeg velger å leve i håpet om at det ferdige produktet blir knallbra! Edit: Men dette lover jo bra da: “In GT5, NASCAR cars will able to smash into little pieces – some to the size of a bolt.” Endret 21. september 2010 av Kjågen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg mener å huske at bilene kunne bli ødelagt i ett eller annet GT. Ikke utvendig, men at forhjul ble slått skeive og slikt er jeg nesten bombesikker på å ha opplevd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå