Odesseiron Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Vi har endelig flere detaljer om det gigantiske bilspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Kjem til å bli eit fantastisk bra bilspel. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dette blir .. enormt. Lenke til kommentar
✪ sveN Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 ah nesten grunn til å kjøpe seg ps3....synd det ikke kommer til 360 Lenke til kommentar
climax Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 selv om dette kommer til å koste dobbelt av vanlige spill vil det fortsatt være verdt pengene.... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 O du store. Burde kanskje forhåndsbestille dette snart da. Sjelden jeg gidder å gjøre det men. Håper bare ikke det blir så ekstremt mye fokus på superduperbilene. Noe av de morsomste øyeblikkene jeg har hatt i GT-spillene har vært med gamle vrak, som har fått et nytt liv, med ny kvern og det som hører med under panseret. Jeg vil ikke ha råd til å kjøpe en Ferrari etter et par timer med spilling altså. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Den vanlige versjonen koster vel ikke mer en et vanlig spill? Er det ikke bare de forskjellige spesialversjonene som koster skjorta? Uansett skal nok dette kjøpes. Om ikke annet en at jeg får kjøre Toyota FT86 (ref bilde på fremsiden av gamer.no) et år før den skal stå i garasjen min. Endret 17. september 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
VanuLegend Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Blir garrantert ett kjøp. Har gledet meg til dette spillet så lenge, at jeg kjøpte meg ny tv, så jeg skal kunne nyte GT5 fullt ut. Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 På tide å starte med bilspill snart? Jepp, definitivt! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Og ikke et ord om det blir skade på ingen biler? Bare løpsbiler? Bare "premiumbiler"? Alle biler? Skeeeptisk. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dette spillet er eneste grunn til at jeg har PS3, så dette bør bli bra. Men det er jeg også rimelig sikker på at det blir. Alle de andre i denne serien har vært helt über Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Gleder meg veldig til å kjøre på Top Gear sin test bane jeg :D Endret 17. september 2010 av Jekay Lenke til kommentar
eindude Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Og ikke et ord om det blir skade på ingen biler? Bare løpsbiler? Bare "premiumbiler"? Alle biler? Skeeeptisk. Blir skader ^^ er en liste inne på gt sin homepage viss jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
LiquidSun Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Forhåndsbestilt, check. Nå er det ikke lenge igjen til mesterverket. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Husker jeg hadde utrolig mye morro med GT 2(?) 3(?) til PS2. Det hadde et rødt cover iallefall. Har igrunn ikke sett så mye frem til dette, men etter å ha lest artikkelen kjenner jeg den gode gamle GT-følelsen stiger. Endret 17. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Blir helt konge, mangler bare rallystolen så er oppsettet komplett Blir enten Limited Edition eller Signature Edition!!! Mesterverk for min del vet jeg det blir Lenke til kommentar
julicool Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 "Vi får bare håpe man slipper å skrape ruta før man kan kjøre seg en tur." Det er vel det vi skal bruke Playstation Move til Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 "Vi får bare håpe man slipper å skrape ruta før man kan kjøre seg en tur." Det er vel det vi skal bruke Playstation Move til Hehe, dagens Da var Signature Edition bestilt, sammen med Playseat WRC, Logitech G27 og Buttkicker B) Bare større tv, og heftigere anlegg som mangler nå, men det får vi ta neste lønning Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har bare ett ord for dette spillet: EPISK Forhåndsbestilt Signature Etd selv om det koster en tusenlapp mere så er det verdt det fordi denne serien er det beste man kan få tak i Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 "Vi får bare håpe man slipper å skrape ruta før man kan kjøre seg en tur." Det er vel det vi skal bruke Playstation Move til Move implementeringen blir vel egen poleringsmodus i garasjen. "The new turtlewax mode featuring Move support will ensure hours of fun polishing your virtual car with tender love and care *. Wax on wax off! *note: Polyphony is not responsible for damage to a players real car due to neglecting regular maintenance" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå