Gå til innhold

Saftig info om Gran Turismo 5 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

O du store. Burde kanskje forhåndsbestille dette snart da. Sjelden jeg gidder å gjøre det men. Håper bare ikke det blir så ekstremt mye fokus på superduperbilene. Noe av de morsomste øyeblikkene jeg har hatt i GT-spillene har vært med gamle vrak, som har fått et nytt liv, med ny kvern og det som hører med under panseret.

Jeg vil ikke ha råd til å kjøpe en Ferrari etter et par timer med spilling altså.

Lenke til kommentar

Husker jeg hadde utrolig mye morro med GT 2(?) 3(?) til PS2. Det hadde et rødt cover iallefall.

Har igrunn ikke sett så mye frem til dette, men etter å ha lest artikkelen kjenner jeg den gode gamle GT-følelsen stiger.

Endret av nubbiz
Lenke til kommentar

"Vi får bare håpe man slipper å skrape ruta før man kan kjøre seg en tur."

Det er vel det vi skal bruke Playstation Move til :p

Hehe, dagens :D

Da var Signature Edition bestilt, sammen med Playseat WRC, Logitech G27 og Buttkicker B)

Bare større tv, og heftigere anlegg som mangler nå, men det får vi ta neste lønning :whistle:

Lenke til kommentar

"Vi får bare håpe man slipper å skrape ruta før man kan kjøre seg en tur."

Det er vel det vi skal bruke Playstation Move til :p

Move implementeringen blir vel egen poleringsmodus i garasjen.

"The new turtlewax mode featuring Move support will ensure hours of fun polishing your virtual car with tender love and care *. Wax on wax off! *note: Polyphony is not responsible for damage to a players real car due to neglecting regular maintenance"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...