Mira Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Noen som har noen erfaringer med suntec th 656 kabinettet? Har lyst på det. men må selvfølgelig ta høyde for en del ting. Kan det bli vanskelig å modde d? Er d god nok plass? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kabinettet er kult å se på og forholdsvis lettvint å montere i, men kvaliteten er under middels. Litt slarkete her og der og plast-finishen er lett å ripe opp, pluss at det bare er plass til en kab.vifte. Hvis du skal modde så bør du velge et kabinett av litt bedre kvalitet som kan lakkeres osv. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 For all del! NEI! Ein eg kjenner svei hovedkortet sitt pga. det kabinettet! Søk på innlegga til Becks69 du Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 dete kabbinetet er veldi lett og bygge i det er den første pc jeg satte isammen sjøl og gjorde det sikkert på 1time men det er dårli luftstrøm og ikke legg det på fliser eller harde ting (slik som jeg gjorde) jeg brukte stikksag og det blei veldi fint synest jeg spesielt siden det er min første casemod men det er egentli ganmske lite og trangt (fikk akkurat plass til et A7N8X inni der) men strømforsyningen er ganske stille, sabla greit med 2 usb 2.0 mic in og aux ut +1 firewire og håntaket er egentil ganske solid, tøffe "cover" forran cdromene og diskett "cover" men ikke til og anbefale om du moder mye i front eller skal ha mer enn 2 cd rom. Min anbefaling : løp og kjøp Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Det er et fint kabinett, plass til 2 vifter 1 92mm bak og en 80mm ved siden av hd'ene. Sunteken egner seg ikke til modding (pga plast finishen) og er litt lett å ripe, men stor nok plass er det og du trenger ikke skruer Psu'n er også av bra kvalitet. http://www.hardware.no/tester/kabinett/suntek_th656/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå