Tizi Ouzou Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Heisann, kjøpte PC i fjor og har oppgradert denne med nytt skjermkort og PSU. Ønsker deres synspunkt på hvor lenge en slik PC vil holde med tanke på spill kravene i fremtiden... i7 920, 2,6 mHz 8 gigabyte RAM Blueray brenner ATI 5870 1 gig RAM 620 vol PSU antec 24 tommer 1080p skjerm Sålangt så klarer jeg å spille de fleste multi platform spill på 1080p med 60 fps. Takker på fohånd Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 En mer passende kategori er nok i Hardware. Men uansett.. Den vil ta alt som har kommet til nå ganske greit, men når Crysis 2 kommer så blir det muligens vanskeligere, men absolutt bra nok. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Den skal nok holde lenge Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Kommer helt an på hvordan du bruker den. Forventer du å ha alt på maks i spill, så vil jeg tro den varer i i kanskje et par år, før du må begynne å sette ned innstillinger. Nå er riktignok utviklingen annerledes etter som dagens konsoller hindrer utviklingen videre. Dermed kan du muligens få et år til, men jeg tviler. Grafikken i dag vil ikke lenger få de hoppene vi har sett på konsollfronten, for det lønner seg ikke. Lenke til kommentar
Tizi Ouzou Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Kommer helt an på hvordan du bruker den. Forventer du å ha alt på maks i spill, så vil jeg tro den varer i i kanskje et par år, før du må begynne å sette ned innstillinger. Nå er riktignok utviklingen annerledes etter som dagens konsoller hindrer utviklingen videre. Dermed kan du muligens få et år til, men jeg tviler. Grafikken i dag vil ikke lenger få de hoppene vi har sett på konsollfronten, for det lønner seg ikke. Takker for svarende. Enig med deg at dagens konsoller hindrer utvikling da de fleste blockbusters blir sluppet på multiplatform for best inntjening. Det var derfor vanskelig å kjøpe skjermkort til PC'en. Crysis 1 er dårlig optimalisert, og jeg tror utviklerene med oppfølgeren kommer til å senke kravene fordi også dette spillet vil lanseres på multiplatform. Siste spørsmål, er det noen "bottleneck" på data oppsettet mitt her? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Satser på du mener gHz istedet for mHz, og 620 watt og ikke volt. Ser ut som en kapabel pc nå for øyeblikket, kan nok kjøre de fleste spill med veldig bra ytelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå