Gamer.no-redaksjonen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Vi beveger oss fra sentrum og ut på landet. Første messedag er over. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 "Dessuten var det med en liten sans av ironi at vi spiste og drakk på Microsofts regning. Som kollega Andreas Lenngren så fint sa det: «Med tanke på hvor mange Microsoft-poeng jeg har brukt, er det på tide jeg får noe tilbake." HAHAHA =P Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er det det eneste de viser av MGSR? Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er det det eneste de viser av MGSR? 'fraid so. Du kan se et (ganske dårlig) opptak av fysikkdemoen her Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Aha, bedre enn ingenting da. Takk for videoen, btw. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Yes, høres ut som en underholdende dag. Gleder meg veldig til El Shaddai. En av de mest interessante titlene som kommer, fremover. Fikk dere sett noe nytt? Og vil dere skrive noe om det? Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 @Rider of Reason, jeg tror svaret er 'ja' og 'ja' - med noen forbehold. Uklart nok for deg? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 El Shaddai er noe jeg har øyne og ører oppe for. Så bare en litt diffus video av det her på Gamer.no for lenge siden, men ble interessert med en gang iallefall. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 @Rider of Reason, jeg tror svaret er 'ja' og 'ja' - med noen forbehold. Uklart nok for deg? Nei jeg tror fremdeles jeg forstår deg for godt. Men spøk til side. YATTA!!! Gleder meg til å høre mer om det spillet. Ser veldig flott ut, og jeg er veldig glad i slike "kunstneriske" spill. ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Herlig lesning på en regnværsdag. Høres ut som dere koser dere kraftig, forstålig nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå