mcgroven Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 From Software jobber med å gi oss et nytt, mørkt rollespill. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Oioioi, Demon Souls er jo som dere sier en kultklassiker nå, å med de samme folka bak rattet må jo dette bli bra B). Her er det bare å begynne å glede seg. Men ja, jeg håper inderlig de fikser multiplayer delen :rolleyes: *edit typo* Endret 17. september 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 alla? alá? à la mvh, franskmannen Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Gode nyheter det, men noe annet var egentlig ikke å forvente ut i fra en suksess som Demon's Souls. Får bare ikke håpe det ender opp med "Money talks, bullshit walks" som desverre preger mye annet i industrien. Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Fantastiske nyheter. Dette gjorde dagen min. Får ikke nok av Demon's Souls. Som et lite apropos sier jeg meg uenig i at det var frustrerende med mangel på voicechat i spillet: jeg synes det tvert i mot det var positivt. Om man hadde kunnet snakke sammen hadde det blitt altfor enkelt å geleide andre spillere gjennom. Slik det er nå så bør man flittig bruke beskjedene andre spillere har lagt igjen. Gir deg en følelse av å spille med mange andre, selv om det ikke egentlig er noen andre spillere i din verden. Uansett, fantastiske nyheter Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Godt å høre at det er noe mer på vei fra den kanten. Jeg skal definitivt følge nøye med fremover Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Dette blir spennende! Fikk lyst til å fyre opp EU Demon's Souls nå, siden jeg nesten ikke har spilt det. Måtte starte helt på nytt Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Og jeg som trodde jeg hadde fått nok juling. Selv om Demons souls var et fantastisk godt og gjennomført spill, så håper jeg virkelig de går noen helt nye veier med dette spillet. Vi trenger ikke et nytt demons souls. Endret 17. september 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg ville lett hatt et nytt demon's souls. Søren, jeg hadde umiddelbart kjøpt en expansion om det fantes. Nye brett og nye våpen, for min del trengs det ingen fiksing på selve gameplayet... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Her i gården kommer spillet på Xbox 360 og PS3, Da ble jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå