mobilen.no Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Mye muskler, lite vett. Les saken her Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Nye backup mobilen min tru Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg ville heller ventet på tester av Samsung XCover 217 enn å satse på denne. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Elendig test. Er den suveren på det den skal brukes til så kan man ikke trekke for at den ikke passer for andre brukergrupper. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 For de som trenger en solid telefon, kun til tlf samtaler og sms, med god batteri tid så må jo dette være midt i blinken. Det er vel også dette segmentet tlf er laget for, så er enig med peronen over, dårlig test, tror denne telefonen passer bra til mange. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 bra mobil for oss villmarksfolk. Har hatt denne nå i ca en uke, vært mye ute i kulden og ringt sånn middels, har enda fult strøm på bateriet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Måtte kjøpe nr. 2 til kjerringa. Denne er perfekt til oss som bare ringer. Det går mange uker mellom hver lading. Jeg har mista den både hardt og vått, men ingenting biter på den. Strålende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg