Crazy Joe Davola Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg aner egentlig ikke. Men jeg gikk for PS3 versjonen kun pga at den var 50,- billigere. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 For min del har ikke 50kr så utrolig mye å si, men velger somregel multiplattform spill til 360, men er fortsatt litt usikker. Må muligens se på noe comparisons av noe slag før jeg tar noe valg Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg tok valget da jeg spilte demoen først på PS3 så 360, i sånne type spill liker jeg meg aller best med DS3 og trophies Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 24. september 2010 Forfatter Del Skrevet 24. september 2010 Er demoen ute på 360? Så den ikke. Har ikke amerikansk konto. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Etter hva jeg kan se så er ikke Enslaved demoen ute på X360, kanskje Toman har en magisk X360? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) Fikk en demokode fra en side jeg er medlem av og den inneholdt Enslaved demo til 360 Hadde uansett bestemt meg for å ha PS3 versjonen av spillet fordi jeg liker best PS3 med DS3 og trophies Endret 24. september 2010 av Toman Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå er demoen ute på XBL om noen sitter å venter. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Grr. Det er så innmari typisk at jeg bestemte meg for å legge igjen xboxen på hybelen. Jaja.. jeg får smøre meg med tålmodighet og laste den ned når jeg kommer tilbake. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Lens of truth har tatt en kikk på demoen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Så si like vil jeg si, godt det fordi jeg valgte det til likksom underlegne PS3 . Min forhåndbestilling står på Collector's Edition til PS3 og vil ikke angre ser det ut som Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 25. september 2010 Forfatter Del Skrevet 25. september 2010 Syntes noen av bilda så bedre ut på PS3, og andre bedre på 360. Uansett liker jeg best å sammenligne selv, på samme tv, med et knappetrykk. Merka det på Vanquish, en del folk mente PS3 var lead platform og det ville se bedre ut, men den gang ei. 360 har høyere oppløsning, og er en del klarere i grafikken. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Spilte gjennom demoen nå nettopp og jeg er ikke helt overbevist. Greit nok, det fungerer bra og karakterene ser strålende ut. Etter Heavenly Sword visste jeg at disse folka var flinke med ansikter og spesielt øyne. Dessverre synes jeg styringen var klønete og animasjonene viste tydelig hvor de stoppet og startet, noe som bryter mye med illusjonen om at dette faktisk er en fyr som hopper rundt. Slossingen i demoen var også veldig lite inspirerte og jeg endte opp med å hamre Y når det kom fiende på skjermen. Synes det var helt greit, men det blir nok ikke noe kjøp før det havner under tollgrensa. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Bra å se at dem ser så si helt like ut, skal uansett teste selv slik som Lyon sier... Blir kjøp uansett plattform da demoen ga mersmak! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Spillet blir kalt en sleeper hit av anmeldelser jeg har lest så langt, det får faktisk VELDIG skryt. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 IGN http://xbox360.ign.com/articles/112/1124743p1.html Eurogamer http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-01-enslaved-odyssey-to-the-west-review Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ser bedre ut en DanTe's Inferno, både Castlevania og Enslaved men ingen God Of War killere , men jeg liker sånne spill så begge er bestilt og betalt for lenge siden Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Helt klart att Enslaved ser bedre ut enn dantes Inferno men spørsmålet er om gameplayet vill være så veldig mye bedre dette gjelder også for Castlevania men å sammenligne en eksklusiv tittel som God of war 3 med noen av disse blir helt feil da sistenevnte er skreddersydd for en plattform. Skal se i butikken den 8 oktober å kjøpe meg spillet men om det blir den ene eller andre plattformen er jeg littegrannen usikker på men tror valget lander på 360 versjonen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Likte spillet alt i alt veldig godt, til tross for at jeg til tider fant meg selv i å bli lei av de samme fiendene om og om igjen. Mange av banene, vakre som de var, ble litt ensformige også. Det dreide seg alltid om litt klatring etterfulgt av noen roboter etterfulgt av litt klatring. Jeg sier ikke at spillet trenger å finne opp kruttet på nytt, men den formelen de har brukt her når ikke helt opp. Det til tross har de fått til karakterene sine med strålende bravur. De følelsene både Pigsy, Monkey og Trip viser til spilleren er fenomenale. Ikke bare gjennom stemmeskuespillet, men også gjennom hver eneste bevegelse in-game. Etter litt tid med Heavenly Sword visste jeg at disse folka kunne det med ansiktsanimasjoner, men jeg hadde helt ærlig ikke forventet at de skulle bruke det (til tider) såpass subtilt som de gjorde. Et flott spill til tross for at det ikke når helt opp og definitivt et spill som fortjener all oppmerksomhet det får. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Er det noen som har fullført Pigsy`s Perfect 10 her? Jeg kjøpte meg utvidelsen i går, men har ikke fått startet enda. Er det noe jeg burde ta fatt i før jeg starter på Two Worlds 2? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Jeg ville nok ha startet på det før TW II da det sikkert ikke varer mange timene. Også kan du fortelle oss andre om det er verdt prisen etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå