Eslu Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Heisann! Har fått blod på tann for å skaffe meg collectors edition av Cataclysm. Eg lurer på kor dere har bestilt fra? Prøver å finne meg CE billigst mulig, men har ikkje funnet noe til ein grei pris enda. Estimert pris fra Blizzard var vell rundt 75 euro, for CE av Cataclysm? Som tilsvarer rundt 600kr i norsk pris, men komplett etc har den jo til nesten 90 euro (+700 kr) :-( Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/World_Of_Warcraft_Cataclysm_-_Collectors_Edition/?id=WOWCATACOLLECT Lenke til kommentar
Rune Dahl Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 http://www.platekompaniet.no/Spill.aspx/SPILL/PC/World_Of_Warcraft_Cataclysm_-_Collectors_Edition/?id=WOWCATACOLLECT Er den prisen den endelige, eller har platekompaniet gjort en praksis av å skrive inn en pris, men oppdatere den endelige? for å strømlinje det, når du reserverte den der, trenger du bare betale 549, eller er det sjanse for at de øker prisen? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg kan selvsagt ikke garantere noe, men jeg har aldri opplevd at de har satt opp prisen. Har jeg forhåndsbestilt til en pris så får jeg det til den prisen. Lenke til kommentar
Rune Dahl Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg kan selvsagt ikke garantere noe, men jeg har aldri opplevd at de har satt opp prisen. Har jeg forhåndsbestilt til en pris så får jeg det til den prisen. Okey:) Da skifter jeg bestillingen min fra komplett.no til platekompaniet Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Har enda eit spørsmål, kva låg prisen til WotLK Collector Edition på når det kom ut? Har ikkje noe imot prisen til Platekompaniet, men håper på billigere Lenke til kommentar
Rune Dahl Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Har enda eit spørsmål, kva låg prisen til WotLK Collector Edition på når det kom ut? Har ikkje noe imot prisen til Platekompaniet, men håper på billigere tror den lå rundt 500kr. i USA iallefall omgjort med dagens kurs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå