Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Dette var fryktelig synd! APB shut down @ VG247.com "APB has been a fantastic journey, but unfortunately that journey has come to a premature end. Today we are sad to announce that despite everyone’s best efforts to keep the service running; APB is coming to a close. It’s been a pleasure working on APB and with all its players. Together we were building an absolutely amazing game, and for that, we thank you. You guys are awesome! From all of the Realtime World staff we thank you for your continued support. The servers are still up, so join the party and say goodbye!"- Ben ‘APBMonkey’ Bateman (Community Officer) Endret 16. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Wow, det var ikke lenge i det hele tatt! Hvor lenge har det vært ute nå? 2 måneder? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Wow, det var ikke lenge i det hele tatt! Hvor lenge har det vært ute nå? 2 måneder? Kom vel 2. juli, tror jeg. Jeg synes spillet fortjente en bedre sjanse. Men det er vel sånn det går, når man avslutter betaen 1 måned før release... Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Trist. Hatt en del gode stunder med dette spillet. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er virkelig synd at dette endte slikt var et veldig morsomt spill, spesielt med venner,. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Er virkelig synd at dette endte slikt var et veldig morsomt spill, spesielt med venner,. Helt enig! Folk har sagt at spillet nettopp var i ferd med å bli mer stabilt og generelt bedre. Lenke til kommentar
Loeftw Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så nå har jeg brukt masse penger forgjeves? geeez........ Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vi har nå gjort en nyhetssak på dette. http://gamer.no/artikler/70939/apb-er-over-og-ut/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvis jeg hadde kjøpt og betalt en sum i måneden for et spill som ble lagt ned så godt som rett etter launch hadde jeg vært rimelig misfornøyd. Nå kjøpte jeg aldri APB, så det er jo greit nok for min del. Tenk hvor mye spillseleskapet bak tapte på dette. I tillegg ble jo Crackdown 2 en flopp (hvis jeg ikke tar helt feil). Hvis det ikke skjer noe mirakuløst lukter dette konkurs. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 RTW solgte Crackdown-navnet til enten studioet som utviklet Crackdown 2, eller utgiveren som backet nevnte studio. Selv har de kun to lanserte spill i porteføljen - Crackdown 1 og APB. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I stand corrected Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Så jeg kastet bort 400 kronder på spillet for så lite? <_< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå