dalai Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 ja dere ser temaet... har laget et program som bruker denne .dll filen for å trekke ut mange filer fra kabinettene sine. Siden denne applikasjonen selges over hele landet, kan jeg vel ikke bare distribuere med cabinet.dll filen i pakken? da må jeg vel ha en avtale med Microsoft mener jeg.. (ikke helt sikker) Men dersom den finnes i alle windows-versjoner unngår jeg dette problemet Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 den ligger ihvertfall i min winxp pro sp1 Lenke til kommentar
BP da Coder Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 den finnes i win2k sp3. Lenke til kommentar
tasle Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Den er inkludert i alle windowsversjoner som bruker cab-filer. Lenke til kommentar
dalai Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 ja, og alle windows versjoner bruker cab-filer? jeg mener å huske at windows 95 gjorde det jeg, hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå