Øystein W. Høie Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skuffende nyheter for eiere av gamle modeller. Les saken her Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Skuffende indeed <_< Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Dette er litt typisk HTC. De har gjerne dårlig videreutvikling til de nest nyeste HTCene Jeg hadde en touch HD, og nå en HD2. På begge stopper liksom utviklingen opp når mobilen er solgt. Dette er et gjengs problem på mange mobilleverandører. Når de som reviewer mobiler skriver anmeldelser på produkter, burde de hatt med ett scoringssystem på leverandøren, så man i hvertfall kunne vite hva men kan forvente seg av oppdateringer. Jeg tror jeg har kjøpt min siste HTC grunnet dette Rune Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er det noen andre som er bedre Rune? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hvis han heter Fardal til etternavn er jeg ikke i tvil om hvem han kommer til å foreslå.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 De følger Apple sin modell, flere og flere gjør det. Skal du ha nye funksjoner oppdaterer vi ikke. Kjøp ny mobil 2 ganger i året. Selv om f.eks Desire størrer kravene til Gingerbread, vil nok ikke denne få denne fra HTC heller. Kjøp ny mobil. Vi har jo så mye penger. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 I all verden er det du snakker om? Apple lager jo oppdateringer til flere år gamle mobiler? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Apple oppdaterer jo Itefonene sine hver gang de kommer opp med nye funksjoner og systemer. Når de gir ut ny programvare optimaliserer de f.eks hvordan ios skal håndtere batteriet for å få bedre batterilevtid. En av grunnene til at jeg kjøpte en Iphone 4. Jeg VET de kommer til å oppdatere den videre med ny software. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Joda. De oppdaterer. Men de utelater litt her og der på de forskjellige modellene. Apple lager en mobil og de vil at vi skal oppdatere. Ingen hemmelighet det. Iphone 3G f.eks klarer ikke å håndtere andre bakgrunner en de som ligger forhåndsinstallert. Det vet vi er tøv. Men vi kan jo oppdatere til 3GS. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Optimaliserer batteriet? Har du forsøkt 3G eller 3GS med ios4.0 eller 4.1? Batteritiden min er ihverfall betraktelig dårligere enn med 3.03. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hæ? Er Desire for gammel da? Hva tenker HTC på nå da, bare de ikke ender opp som Apple. Hæ? Er Desire for gammel da? Hva tenker HTC på nå da, bare de ikke ender opp som Apple. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 helt enig i at oppdateringer fra HTC er elendige. har hatt en rekke modeler fra dem. Grunnen til at jeg holder er ut er selvsagt XDA. Utviklerne der gjøren fantastisk jobb. Akkurat nå kjører jeg nyeste sense fra HTC ACE (Desire HD) Er noe som ikke funker helt enda, feks kamera. Dette på min HD2. Og os`et ble lansert for under en uke siden. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Opprativsystemet til HTC Desire HD har blitt lekket, og utviklere er i full sving med å omkode det så det passer til HTC Desire. Tipper vi får det nye Sense til HTC Desire før Desire HD kommer for salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg