Joachim_F Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Asura's Wrath følger en gud med kort lunte. Les hele saken Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 dette blir spennende.Håpe det ikke tar så lang tid för det kommer en trailer og litt gameplay siden i artiklen at det skal minne om bayonetta,N3 så jeg håper det blir store fights med mass blod:D dette blir spennende.Håpe det ikke tar så lang tid för det kommer en trailer og litt gameplay siden i artiklen at det skal minne om bayonetta,N3 så jeg håper det blir store fights med mass blod:D dette blir spennende.Håpe det ikke tar så lang tid för det kommer en trailer og litt gameplay siden i artiklen at det skal minne om bayonetta,N3 så jeg håper det blir store fights med mass blod:D Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Må innrømme at TGS debut trailer'en var nokså grei. "Beware the Hand of God!" (eller pekefingeren hans, gjerne). Lenke til kommentar
olejrgen Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Det er jo tross alt Cyberconnect2 som utvikler spillet, så det er jo begrenset hvor dårlig det kan bli. kan virke som et godt konsept, og håper og tror at de lykkes med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå