mcgroven Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det etterlengtede spillet er fortsatt et godt stykke unna. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lenge å vente men :rolleyes: har venta ganske lenge fra før, så litt til gjør nok ikke noe. Jeg bare digger det dyret Lenke til kommentar
Filosofius Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Enig, det der dyret er jo ufattelig bra laget. Her blir nok de 8 cellprosessor kjernene tynt godt. Blir en god jul til neste år gitt. :-DD Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ser dritlekkert ut Gleder meg stort til denne perlen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Gah over et år til. Jeg dør! Nå som jeg vet når det kommer ut, og at det er så lenge til blir ventetiden tusen ganger verre. Godt det kommer så mange flotte spill fremover som jeg kan fordype meg i og glemme tiden. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det var lengre til enn jeg hadde forventet meg, men dette er selskap som har bevist at de klarer å levere kvalitet så det er med glede jeg gir dem den tiden de trenger. Og spesielt når de samtidig kommer med en remake av ICO og SotC. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Da får jeg bare vente da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå