mcgroven Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Avsløringene fortsetter å tikke inn fra Tokyo Game Show. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Såfremt det kommer til PS3/Xbox så er jeg fornøyd. Ninja Gaiden spilla er awsome Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 ja,faen gleder meg som fy til NGS3.Da håper jeg de tar vanskeligheten fra NGS1 og blodigheten fra ngs1 ogsås og lager med uber grafikk.så får vi endelig se fjeset til Ryu.får håpe det kommer neste år. ja,faen gleder meg som fy til NGS3.Da håper jeg de tar vanskeligheten fra NGS1 og blodigheten fra ngs1 ogsås og lager med uber grafikk.så får vi endelig se fjeset til Ryu.får håpe det kommer neste år. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ninja Gaiden er og blir favorittspillet mitt på gamle Xbox - synes ikke helt toeren nådde opp dit, men dette er nok et sikkert kjøp likevel. Lenke til kommentar
PsychoNinjaKen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Avsøringene fortsetter å tikke inn fra Tokyo Game Show. Les hele saken Ninja Gaiden serien er noe av det beste av action spill :rolleyes: Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Kult. Enda mer å se frem til. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEESSS!!!!!!!!!!!!!! Mer oppløftende nyhet har jeg ikke hørt eller lest på leeeeenge! Håper virklig dette blir på samme nivå som NG2 til 360. Men om jeg husker rett har karen bak NG sagt takk for seg? Isåfall håper jeg dem gjennværende folka klarer å skru sammen et skikkelig NG3. Krysser både fingrer og tær til dette som kanskje kan underholde meg et par hundre timer til Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kom. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg kom. ... inn i stuen, slo på pc-en, gikk inn på gamer.no og så denne nyheten. Bare fullførte setningen for deg Lenke til kommentar
the_joker4 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Synes Ninja Gaiden 2 var dritkult, men helt sinnsykt vanskelig spill. Spillet er helt umulig å runde, ellers er det også dårlig med variasjon i spillet Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Du klarer fint å runne det om du tar deg tid til å lære kombinasjoner, unnvike effektivft og lære bossene og findenes angrepsmønster. Men helt klart et vanskeligere spill enn mye annet, og kanskje et av de vanskeligeste spillene på den høyeste graden verden har sett. Konge nyhet, gleder meg!! Min favoritt serie, når det gjelder gameplay. Sitter Historien og div annet i 3 ern så blir det ultimat! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Historie, i et Team Ninja-spill? Dude. Jeg tror world peace and an end to hunger everywhere er et mer sannsynlig ønske å få oppfylt. Lenke til kommentar
elculogrande Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 ja,faen gleder meg som fy til NGS3.Da håper jeg de tar vanskeligheten fra NGS1 og blodigheten fra ngs1 ogsås og lager med uber grafikk.så får vi endelig se fjeset til Ryu.får håpe det kommer neste år. Du kan se Ryus ansikt i Dead or Alive 4 hvis du ikke bruker standardkostymet hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå