thomasheger Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 En saga om karaoke og sake i østens spillmekka. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 God lesning på morgenen Likte spesielt starten "Irrashaimase!" og slutten "Sayonara!" Cato har bodd her i to år og snakker språket flytende Tok det bare 2 år å lære språket (vel å merke ved at man bor der) ? Kan jeg spørre "hvordan" Cato lærte det? Da tenker jeg, leste han bare på egenhånd eller gikk han skole/studerte spåket samtidig? spist ramen (himmelsk) Jeg vil SÅ prøve å smake dette *misunnelig* :rolleyes: Ellers er jeg spent på sniktitter og flere nyheter fra TGS, blant annet DMC som jeg nå har mixed følelser for etter å ha sett debut traileren.. (likte ikke utsende på Dante) Karaoke hehe Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Gjør moder Norge stolt gutter!! Endret 16. september 2010 av ghost_ronin Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Flott start! Skulle gjerne sett dere komme med en kreativ tolkning av sperrefristen rundt Need for Speed, men alt til sin tid. Flott med korte og greie matinnslag, og gledelig å høre at dere står på med karaoke. Lykke til der borte! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 The Walking Dead er en glimrende serie, til tider meget brutal. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 gleder meg til SE kommer på standen og annonserer litt mer om ffvs13,hvis de gjør det:p.Er ganske skuffa over capcom at de valgte å kjøre reboot på dmc.synes de burde ta vekk dmc som tittel og kalle det noe annet slik at alle dmc fanboys(som meg) ikke rager noe sykt.regner med at dmc vil bli en flopp med rebooten. Lenke til kommentar
thomasheger Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Square Enix kommer ikke til å vise noe frem fra Final Fantasy Versus XIII i denne omgang. Lenke til kommentar
ism_InnleggNO Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Ellers, kjære lesere, skal dere vite at det er dyrisk hett her, og vi svetter ut tre t-skjorter per dag. Ca 1000 yen om dagen går til vanninnkjøp på byens mange, mange brusautomater. Stakkars dere</heavy irony> Endret 16. september 2010 av ism Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Imponerende at Gamer.no velger å sende representanter til TGC, spesielt med at det er svært lite der borte som er hverken relevant eller interessant for resten av verden. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Square Enix kommer ikke til å vise noe frem fra Final Fantasy Versus XIII i denne omgang. Jo, en trailer sammen med Agito, men bare på det forbannade Closed Mega Theater. Endret 16. september 2010 av S-r-ex Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Et fornøyelig stykke lesning dette. Høres ut som dere har det gøy i solens rike. Til neste år opplever forhåpentligvis jeg også TGS, kanskje treffer man Gamers utsendte også, det er lov å håpe i alle fall. ^_^ Imponerende at Gamer.no velger å sende representanter til TGC, spesielt med at det er svært lite der borte som er hverken relevant eller interessant for resten av verden. Snakk for deg selv. Er mengder av interessante ting som skjer på TGS, i alle fall synes jeg det er interessant. 40% av spillene mine kommer fra japanske utviklere så jeg følger alltid TGS med argusøyne. Lenke til kommentar
Anatomi Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Vil vel ikke akkurat si at journalistene i den filmen går "bananas", men bortsett fra det en morsom oppdatering! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 *snip* Snakk for deg selv. Er mengder av interessante ting som skjer på TGS, i alle fall synes jeg det er interessant. U tell`m boy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå