Delvis Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Kan noen hjelpe? I forbindelse med noe jeg skal lage, skulle jeg hatt tak i en eller annen oversikt eller guide over alle dagens kongelige fra de forskjellige kongefamilier. Har prøvd å søke på nettet uten å finne det, så jeg lurte på om noen her kjente til noe sånt Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 www.kongehuset.no Trykk på kongefamilien -> slektstre Dette er kun den norske kongefamilien da Lykke til med prosjektet ditt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2003 Tenkte på alle kongelige rundt i verden ( eller flest mulig) ja (det er i hovedsak personene det gjelder) Men mange takk for linken, den var nyttig for meg den også Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 prøv en av disse linkene. De kan nok hjelpe deg kongeside 1 kongeside 2 ...så fikk jeg googlet litt i dag også Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2003 prøv en av disse linkene. De kan nok hjelpe degkongeside 1 kongeside 2 ...så fikk jeg googlet litt i dag også Takk for de ja, ser bra ut Kunne tro Vg er blitt tipset om spørsmålet mitt når jeg så side 22 i dagens. Glimrende info jeg fikk der Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Et spørsmål til: Det er en flott norsk prinsesse som jeg tror er forlovet (eller noe sånt) med en spansk prins. Er det noen som husker navnet på henne? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 eva sannum??? Stemmer. Men er hun egentlig kongelig..? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ikke kongelig, bare modell... Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Eva Sannum og Felipe er vel ikkje forlova. Er ikkje forholdet brutt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 Jo, det fant jeg ut at forholdet var brutt. Så hun er det desverre bare å glemme. Det er bare bilder av prinsesser og dronninger jeg er ute etter til det spesielle galleriet jeg skal sette sammen. Og helst bør de ha krone eller tiara(er det det heter?)på hodet. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 korleis du har fått den oppgava da? Du må no huske dei svenske prinsessene da. Isofall ho Madelene, for ho e BRA! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2003 Forfatter Del Skrevet 2. august 2003 korleis du har fått den oppgava da?Du må no huske dei svenske prinsessene da. Isofall ho Madelene, for ho e BRA! Ja det merket jeg, og jeg har fått tak i noen bra av begge de svenske. Men jeg har litt problemer med å finne gode av de norske. Spesielt Sonja og Martha Louise (med hodepynt) Hvis noen har sett noen, er jeg glad for tips Det er et galleri jeg skal lage til noen amerikanere og isralitter på et annet forum. Det er litt spesielt... :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå