TST Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Lyst på en forrykende actionopplevelse? Les hele saken Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg har ikke greid å hoppe på Halo-bølgen før, så det ville vel bare være ironisk om jeg kommer med nå på siste spillet i serien (som jeg gjerne skulle ha spilt fra start)! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Føles "for Microsoft"-delen av spørsmålet ikke hadde noe for seg, men ellers er det flott at dere har konkurranser! Håper dere kan komme med konkurranser hvor en kan vinne Fable 3, Gran Turismo 5, LittleBigPlanet 2 og Assassin's Creed: Brotherhood også. Edit: AltF4, Halo: Reach er forløperen til Halo: Combat Evolved (Halo 1), så det er et glimrende startpunkt for Halo-historien. Endret 15. september 2010 av Laland Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da er det bare å krysse fingrene å håpe på at man vinner. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Føles "for Microsoft"-delen av spørsmålet ikke hadde noe for seg Hadde glemt å fjerne. Spørsmålet ble nemlig endret litt i siste liten. Lenke til kommentar
yayz Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jadda, visste det ikke var noen vits i kjøpe spillet da jeg naturligvis kommer til å vinne det her! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 så det ville vel bare være ironisk om jeg kommer med nå på siste spillet i serien (som jeg gjerne skulle ha spilt fra start)! Egentlig ikke, Reach er starten på Halo serien, selv hvor merkelig det høres ut. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei takk Jeg vil virkelig anbefale deg å vinne denne Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei takk Vinn den for meg så får du 100 lapp Krysser fingrene Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Åh gawd. Det hadde virkelig gjort seg med en kopi av Halo: Reach nå som jeg lever på et svært så stramt budsjett! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Jeg sier gjerne "ja takk" til Halo Reach, siden jeg ikke har råd til å kjøpe det for tiden Endret 16. september 2010 av Amored Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nei takk Jeg vil virkelig anbefale deg å vinne denne Har meldt meg på så får se om jeg vinner! Dem andre i serien synes jeg har sviktet men folk sier jo det nye spillet minner dem om det første...og da er jeg jo litt interisert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå