Øystein.F. Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Møt ein uovervinneleg krigar og ei skjør heks i kampen mot galskap. Les hele saken Lenke til kommentar
denniswerth Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 meh... liker ikke denne "trenden" med å ha 2 hovedpersoner. likte det ikke i RE5 og vil mest sannsynlig skippe disse nye spillene med en AI og passe på. de er ikke bra nok ennå disse AI`ene spør du meg. men for all del. Sikkert plenty som gleder seg til å løfte rundt på den ene snasende pixel dama etter den andre. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 jeg er litt skeptisk på slike spill selv jeg,får se hvordan enslaved oddysey to the west er først,men ser fram til knights contract.Jeg trodde det ble slipt i Q1 2011 jeg. jeg er litt skeptisk på slike spill selv jeg,får se hvordan enslaved oddysey to the west er først,men ser fram til knights contract.Jeg trodde det ble slipt i Q1 2011 jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå