OHJohansen Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Sennheisers nye hodesett hjelper deg flå konkurentene i skytespill. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Finnes det noe tilsvarende til PS3? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skjer lydprosesseringen i hardware eller software? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 finnes det noe lignene til ps3/xbox 360 ? hadde vert fint om dere kunne lage en anmeldelse av et ps3 headset takk Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Men så er da spørsmålet, hvilket headset skal man velge? Dette eller Logitech's G35? Jeg har G35 fra før og stortrives med det. Det er tider hvor jeg faktisk (bokstavelig talt) må unnskylde meg ovenfor folk som skriker ut "CHEATER! WALLHACKER!" I MW2, rett og slett fordi jeg hørte nøyaktig hvor fyren kom fra. Dessuten liker jeg bedre at klokkene til G35 går *rundt* ørene, og ikke sitter "oppå". Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Så bare for å få det helt klart. Man kan få 7.1 lyd uten å ha noe spesielt lydkort? Dette fungerer med "nye" lydkort og PCer? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Lydkort følger med i form av en USB-dings, som nevnt i artikkelen. Man bruker ikke lydkortet som er i PC-en fra før av i det heletatt. Ellers nevnes det ikke i artikkelen, men disse hodetelefonene er basert på Dolby Headphone, samme teknologi som f.eks. Logitech G930. Det betyr at det kun er ett høytalerelement per ørekopp. 7.1. effekten er simulert. Dette fungerer veldig bra, og betyr at man har to gode høytalerelementer i stedet for 8 dårlige (jeg har selv Logitech G930). Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 finnes det noe lignene til ps3/xbox 360 ? hadde vert fint om dere kunne lage en anmeldelse av et ps3 headset takk Du har jo Astro gaming sine headset med mixamp som virker på både 360 og ps3. (da med lyd og chat i headsettet). Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Så med andre ord det er bare tull at hodesettet er 7.1 (jeg regnet med det, siden jeg ikke ser noen subofer der.) Frustrerende at man absolutt skal ødelegge begreper bare for å selge. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Folk er for lettlurt nå om dagen... 7.1 på et headset? hadde det vert 5 elemeter på hver side så muligens... men på detta Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Jeg sverger til Victor SU-DH1, genial dings som tar 5.1 inn via optisk og gir deg dekodet 5.1 til ditt normale binaural headset, surround delen intakt . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg