Øystein W. Høie Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Får større skjerm og bedre kamera. Les saken her Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Når begynte Motorola å produsere prosessorer, og spesielt Snapdragon? Dette er jo ett produkt laget av Qualcomm: link. Endret 15. september 2010 av secondarykid Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 igjen. Så betyr antall mp ikke en drit lengre. Og 720p er ihvertfall ingen betegnelse på bra video opptak. Htc er ubrukelig innen optikk, men helt rå på OS, UI,cpu og skjerm. Kjøp Nokia N8 folkens:) Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Mpx betyr jo noe. Det bare betyr ikke alt, eller at høyere mpx automatisk gir bedre bilde. Men HTC har flere helt OK kamra, som har fått OK omtale. N8 er ikke helt i samme klasse som denne telefonen. Tror ikke så mange som vurderer denne, vurderer N8. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Synd htc ventet til nå med europalansering av "desire hd"/"Evo med gsm, uten 4g". Men det kan jo være de ønsket å maksimere salget av gamle desire først, for å slippe å konkurrere med seg selv. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Den skal jeg ha når bindinga min går ut.. iphone4 frister ikke litt engang.. selv om prisen er den samme som iphone4 på applestore.no. om iphone4 kostet 2500 kunne jeg vurdert det.. ville sikkert endt opp med en android tlf selv i den prisklassen.. lg e720 f.eks Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Mobil-kamera suger om det er nokia, apple eller htc spiller ikke noe rolle.. hadde nokia n86 8mp.. var ikke noe bedre å ta bilder med enn htc desire.. virker på meg som om jo mer mp jo dårligere blir det i svakt lys.. n86 ble knust av en nokia 6303 med 3.2mp. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Etter digital kameraene kom ble bildekvaliteten bare søppel i svakt lys.. må opp i speilrefleks klassen før det holder følge med ett vanlig gammeldags kamera.. jeg tar nesten aldri digitale inne bilder.. ikke med olympus superzoom kamera engang.. htc er smart som ikke gjør telefonene unødvendig dyr ved å putte 12mp kamera og dyr optikk i telefonene. Blir ikke bra uansett. Kunne like godt vært 3.2mp for min del.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg sliter supermye med å velge HTC Desire HD eller HTC Z !! Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Jeg sliter supermye med å velge HTC Desire HD eller HTC Z !! Ja, du har det sikkert fælt! Stakkars deg! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sliter med å velge HD eller Z versjonen?? Z velger du om du vil ha sånn utslåbar tastatur og ellers samme telefon som dagens Desire. HD om du ønsker en litt annerledes telefon med 4.3 tommer stor skjerm. Valget er enkelt for min del, jeg selger men Desire og kjøper lett en Desire HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg