Joachim_F Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Samarbeidsprosjektet mellom EA og Grasshopper Manufacture er kunngjort. Les hele saken Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er både skeptisk og pirret, dette er da en gjeng som tilsynelatende kan sakene sine. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Cheesy trailer, om jeg får være så uhøflig å si det. "Let the bloodbath begin." "My hell is your wrath?" Hvem sitt barn skriver disse tekstene egentlig? Jeg klarer ikke å se om det skal være tøft, eller om det faktisk er humoristisk ment. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Suda 51 + Shinji Mikami = Obligatorisk anskaffelse. Tharos: tror nok du tolker det for seriøst ja. Lenke til kommentar
Block_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 "(...) et mørkt og vanskelig spill fra begynnelse til slutt." Vi får altså et spill som er spekket med utilgivelige og irriterende designelementer som gjør at spiller blir meningsløst vanskelig. Det er i alle fall det jeg tro etter å ha sett hvem som skal lage spillet. Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Skal ha. Jepp. Skal. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 En ting føler jeg i hvert fall kan slås fast med en gang: Suda 51 har definitivt en hånd med i laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå