Marte_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Her er ryktene i forkant av showet. Les saken her Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 HTC G2 er vel den første telefonen fra HTC med utskyvbart tastatur. Denne telefonen ligger nå på HTC sine sider. Jeg tror denne telefonen vil bli veldig lik HTC Desire Z. Så jeg tror HTC Desire Z vil komme med en 800 MHz Qualcomm MSM 7230. Ikke 1GHZ Jeg tror heller ikke HTC Desire HD vil være noen HTC Evo 4G. Jeg håper den vil ha en annen prosessor. Kanskje samme som G2, noe som jeg tror vil gjøre den raskere. Jeg tror ikke Desire HD vil ha kamera forann slik Evo 4G har, den vil nok heller ikke ha noen form for 4G slik Evo har, og jeg tror ikke vi vil få den dødskule kickstanden Evo 4G har på baksiden. Har lest av EVO 4G ikke har så bra kamera også. Så håper Desire HD vil ha et bedre kamera. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 htc sitt første tlf var såkalt sidekick tlf blir vel det samme som qwerty tastatur. Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 htc sitt første tlf var såkalt sidekick tlf blir vel det samme som qwerty tastatur. Ja, dette er som sagt HTCs første Android-mobil (under eget brand) som har uttrekkbart tastatur - HTC har laget mange gode tastaturmobiler tidligere :-) Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Hva med HTC Dream? Var ikke det en HTC egen utgave av G1? Håper virkelig HTC Desire Z er vår utgave av G1. Denne telefonen ser virkelig heftig ut. Blir uansett veldig vanskelig og velge mellom tastatur og stor skjerm. 4,3" skjerm og utskyvbart tastatur er min drøm. Men tviler på vi får se noe større en 4" med det første. Endret 15. september 2010 av EldarH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg