sangofe Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hey! Jeg trenger en telefon som jeg kan bruke i både Namibia, Australia, Argentina og Ecuador for jeg skal reise i disse landene de seks neste månedene. Mine viktigste kriterier er: GPS som dekker hele verden, lang taletid, godt tastatur, gode internettmuligheter, og gode muligheter for å brukes som musikkavspiller. Den trenger i tillegg kunne tåle litt, ha triband og ha stort minnekort. Jeg har sett på Samsung Omnia Pro B7610( http://www.mobilen.no/wip4/review/test-samsung-omnia-pro---fulltreffer-proffene/d.epl?id=42034 ) , men det står at GPS nettet kun er for Skandinavia. Kan dette ekspanderes ved nedlasting? Håper noen her her har litt peiling Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Mmm. ...Håper det er greit å "bumpe" diskusjonstråden - jeg gikk rundt og spurte i både expert, og telebutikken i dag. Der gav de meg henholdsvis tips om Samsung Wave 8500, og LHC Desire. Noen som har noen synspunkter å dele ut i fra mine behov? Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Mmm. ...Håper det er greit å "bumpe" diskusjonstråden - jeg gikk rundt og spurte i både expert, og telebutikken i dag. Der gav de meg henholdsvis tips om Samsung Wave 8500, og LHC Desire. Noen som har noen synspunkter å dele ut i fra mine behov? Heter ihvertfall HTC Desire. Kjøp deg en satelitt-telefon. Koster fra ca. kr.35.000,- Endret 17. september 2010 av Jofa Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Mmm. ...Håper det er greit å "bumpe" diskusjonstråden - jeg gikk rundt og spurte i både expert, og telebutikken i dag. Der gav de meg henholdsvis tips om Samsung Wave 8500, og LHC Desire. Noen som har noen synspunkter å dele ut i fra mine behov? Heter ihvertfall HTC Desire. Kjøp deg en satelitt-telefon. Koster fra ca. kr.35.000,- Uaktuelt med en så dyr telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå