Gå til innhold

Den perfekte telefon for å reise "jorda rundt"?

sangofe

Anbefalte innlegg

Hey! Jeg trenger en telefon som jeg kan bruke i både Namibia, Australia, Argentina og Ecuador for jeg skal reise i disse landene de seks neste månedene. Mine viktigste kriterier er: GPS som dekker hele verden, lang taletid, godt tastatur, gode internettmuligheter, og gode muligheter for å brukes som musikkavspiller. Den trenger i tillegg kunne tåle litt, ha triband og ha stort minnekort.

Jeg har sett på Samsung Omnia Pro B7610( http://www.mobilen.no/wip4/review/test-samsung-omnia-pro---fulltreffer-proffene/d.epl?id=42034 ) , men det står at GPS nettet kun er for Skandinavia. Kan dette ekspanderes ved nedlasting?

Håper noen her her har litt peiling :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mmm.

...Håper det er greit å "bumpe" diskusjonstråden - jeg gikk rundt og spurte i både expert, og telebutikken i dag. Der gav de meg henholdsvis tips om Samsung Wave 8500, og LHC Desire. Noen som har noen synspunkter å dele ut i fra mine behov?

Heter ihvertfall HTC Desire. Kjøp deg en satelitt-telefon. Koster fra ca. kr.35.000,-

Endret av Jofa
Lenke til kommentar

Mmm.

...Håper det er greit å "bumpe" diskusjonstråden - jeg gikk rundt og spurte i både expert, og telebutikken i dag. Der gav de meg henholdsvis tips om Samsung Wave 8500, og LHC Desire. Noen som har noen synspunkter å dele ut i fra mine behov?

Heter ihvertfall HTC Desire. Kjøp deg en satelitt-telefon. Koster fra ca. kr.35.000,-

Uaktuelt med en så dyr telefon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...