Marte_InnleggNO Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Her er finnenes rykende ferske mobiler. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Nokia kan jo ikke design i det hele tatt. Virker som de prøver å kopiere SE og Apple Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ja. Det blir veldig spennende å se hvordan Nokia N8 med nyoppusset Symbian blir tatt imot. Jeg er veldig usikker om jeg nå skal gå for en n8 istedenfor å putte litt ekstra penger i en Samsung Galaxy S. Dessverre tror jeg det er i seneste laget for Nokia. Android bølgen rir nå Europa og USA og smartphone-segementet forandrer seg fort! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 pøh, mobilene ligner ikke i det hele tatt på en kopi. ser veldig spennende ut. mye for prisen, bare se på c6.Den kunne jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Synes dette ser lovende ut, men jeg venter nok med å skifte til Win Phone 7 kommer. Har hatt gleden av å tafse på et eksemplar og blir sannsynligvis mitt neste kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg