cun Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hei og takk for en god nettside om spill! Jeg har et ønske, og det er at alle skribentene på siden får en profilside, slik at vi lesere lett kan finne artikler skrevet av akkurat den eller den skribenten. I dag får man bare opp en e-post-adresse hvis man trykker på navnet til skribenten. Er dette mulig å få til? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Er på lista over ting som dukker opp med tid og stunder. :-) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Sleng med en bedre profil av hver skribent også da, med et par bilder og greier! Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Kan gjerne tenke meg å få litt mer info om hver skribent. Ikke type alder og favorittmat, men utdannelse, bakgrunn, spillhistorie osv. Tror det er flere enn meg som er interessert i å vite hvordan skribentene i gamer.no har gått veien til å bli spilljournalist. Et godt eksempel på det jeg snakker om, er profilsidene på Montages.no. Her er en av dem. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Favorittretten min er nok en ordentlig ribbetallerken med noe godt attåt. Mor lager også en fryktelig god lapskaus, men jeg spiser meg alltid så fryktelig mett på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå