Joachim_F Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Tidsreise-skytespillet Zeit² ser ut til å ha fått utgiver. Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Outland, Bloody Good Time, Child of Eden, From Dust og Zeit? Til å være et selskap som er skeptisk til nye konsept ser Ubisoft ut til å støtte mange nye IP'er for tiden. Jeg er klar over at de egentlig snakket om høybudsjettspill, men det er jo litt artig alikevel. Lenke til kommentar
visningsnavneteribruk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Hva med Retro/Grade? Å beskrive spillet som «nyskapende» blir vel litt feil når det er andre utgivere med andre titler som muligens har fått det til bedre? Endret 14. september 2010 av ziggurat Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Hva med Retro/Grade? Å beskrive spillet som «nyskapende» blir vel litt feil når det er andre utgivere med andre titler som muligens har fått det til bedre? Begge spillene ble annonsert omtrent samtidig(juli 2009). Ingen av spillene har blitt lanserte ennå, så det er vanskelig å vite om det ene spillet er bedre enn det andre.. Spillene har et lignende tema, men konseptene er forskjellige. Zeit tar for seg tidsreising. I Retro/Grade spoler du frem og tilbake tiden. Lenke til kommentar
visningsnavneteribruk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Spillene har et lignende tema, men konseptene er forskjellige. Zeit tar for seg tidsreising. I Retro/Grade spoler du frem og tilbake tiden. Du har helt rett. Jeg hengte meg opp i ordet «nyskapende», noe jeg oppfatter som feil når det dreier seg om en ny funksjon i en godt etablert sjanger. I så måte vil nesten alle utgivelser være for nyskapende å regne ettersom en har litt ulike teknikker som skjold, teleportering og måter å interaktere med omgivelsene på men som er mest kosmetiske forandringer. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Var det ikke Ubisoft som nylig sa de skulle komme med noen nye IPer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå