Gå til innhold

Java på Desire

Soneir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@soneir

Hvis du har oppdatert til Froyo (v. 2.2), er her de generelle forbedringer. Ut over dette kan de forskjellige produsenter tilføre ytterligere funksjoner:

* General Android OS speed, memory, and performance optimizations

* Additional application speed improvements courtesy of JIT implementation

* Integration of Chrome's V8 JavaScript engine into the Browser application

* Increased Microsoft Exchange support (security policies, auto-discovery, GAL look-up, calendar

synchronization, remote wipe)

* Improved application launcher with shortcuts to Phone and Browser applications

* USB tethering and WiFi hotspot functionality

* Added an option to disable data access over mobile network

* Updated Market application with batch and automatic update features

* Quick switching between multiple keyboard languages and their dictionaries

* Voice dialing and contact sharing over Bluetooth

* Support for numeric and alphanumeric passwords

* Support for file upload fields in the Browser application

* Browser can now display animated GIFs (instead of just the first frame)

* Support for installing applications to the expandable memory

* Adobe Flash 10.1 support

her er en video med noen av Android 2.2 forbedringer. Med henvisning til ditt spørsmål om Java Script se 2:14 sek. ut i klippet :

Lenke til kommentar

@Rizla, jeg må nevne for deg at Javascript og Java ikke er det samme, og filmen du viser til forteller om bedre støtte for Javascript i nettleseren.

Jeg vet iallefall at nettbank fungerer fint for meg, men om den bruker Java aner jeg rett og slett ikke. Derimot har jeg lest flere steder at nettbank som krever Java skal fungere utmerket på Desire.

Lenke til kommentar

Ja, det er som jeg alltid ment, hele verden burde ha skrevet på norsk . . . så hadde det økt mine sjanser til å forstå.

@Atle. det ser granngivelig ut for at din anføring er riktig.

Men over for meg kunne du like gjerne ha sagt det motsatte eller kanskje mitt i mellom . . . og jeg hadde nikke og sagt ja. For sjøl etter å ha gjort en rask runde på forskjellen mellom Java Og Javascript, må jeg bare vedgå at programmeringsspråk og skriptspråk, ikke akkurat er mitt gebet. Og unnskyld overfor dem jeg har ledet ut i villfarelse.

Og sjøl, befinner jeg meg ofte i "digitale situasjoner", analog deg. . . . . "men om den bruker Java aner jeg rett og slett ikke." (nettbanken), finner jeg det ikke holdbart, at jeg skal være inne i den slags bakenfor-teknikk. Som alminnelig dødelig, må det jaggu være nok om man kan de obligatoriske PIN & tallkoder.

Men om ikke annet, er der kanskje hjelp til Soneir og Kenthk. Dette er noe jeg kom over, unner min botsgang :

http://alexander.karlstad.be/google-chrome-chromium-sparebank-1-bankid

@Soneir og Kenthk

Prøv om dette hjelper Dokk med at få tilgang til nettbanken. Og gi gjerne tilbakemeldinger, det øker sjansene for at jeg blir litt klokere.

redigert: Atle ! Hviken nettleser bruker du når du kommer inn på din nettbank ?

Endret av Rizla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...