Marte_InnleggNO Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vi har testet nye iPod nano. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 En av de bedre testene på teknofil, her ser vi at produktet virkelig er testet i "daglig bruk" Jeg sier meg enig i at nye nano har blitt et bedre produkt uten unødvendige funksjoner som kamera og det ubrukelige rullehjulet. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Øhh, om man ikke visste det, så kunne ikke forrige Nano ta bilder i det hele tatt, kun video! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Så kunne da den forrige Nanoen bare ta video (som er helt på trynet), men hvem kjøper en iPod for å ta bilder? Denne ser helt klart mer brukervennlig ut, bare kanskje litt overfølsom. Men holder meg til iPod Touch jeg Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Er lyden bedre enn det som har vært tilfelle tidligere? Lydkvaliteten på min Nano 5 generasjon var helt latterlig, solgte den og kjøpte en mp3-spiller fra Sony i stedet. Lenke til kommentar
Gjest 1337 Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Er lyden bedre enn det som har vært tilfelle tidligere? Lydkvaliteten på min Nano 5 generasjon var helt latterlig, solgte den og kjøpte en mp3-spiller fra Sony i stedet. Er det en spiller med god lyd du er ute etter er det bare å glemme iPods, kjøp heller Sony eller Creative. Mye bedre innebygde forsterkere på dem og hakket rimeligere:) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Tøft at den har fått touch-skjerm!! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Kan man ha spotify på denne enheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg