Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Satt til vår tid, ok, men har verden fremdeles gått under? Jepp! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Strålende, ser fram til oppdateringer om det prosjektet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 For min del har den mer kvalitet enn mange spill jeg har kjøpt i det siste, denne modden er laget med kjærlighet! Som om jeg skulle sagt det selv. Det beviser bare at det ikke er så stor forskjell på spillutvikling og en Prius. Begge går på luft og kjærlighet. Lenke til kommentar
-ErlendA- Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dette skal installeres ASAP Godt jeg tilfeldigvis fikk lyst til å installere Oblivion igjen og levle opp en ny character. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jeg er i startfasen av å lede et nytt prosjekt innenfor teamet som er en Fallout 3 total conversion satt i vår tid... Hørtes veldig spennende ut. Kommer til å følge med på den modden. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Snakk for dåke sjøl, men tysk tale fikk meg interessert ^^ vakkert språk! Lenke til kommentar
GaM3R Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hm har instalert det 3 ganger, hver gang kommer det et gult utropstegn på kroppen til han fyren du møter helt i starten som kommer og hjelper deg. Klare ikke spille for han går i veien og dekker skjermen med den feilen. Er nok en texture som den ikke finner. Men har avinstalert og prøvd på nytt, har også prøvd og overinstalert. Noen forslag ? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hm har instalert det 3 ganger, hver gang kommer det et gult utropstegn på kroppen til han fyren du møter helt i starten som kommer og hjelper deg. Klare ikke spille for han går i veien og dekker skjermen med den feilen. Er nok en texture som den ikke finner. Men har avinstalert og prøvd på nytt, har også prøvd og overinstalert. Noen forslag ? Kanskje hjelp å få her: http://www.sureai.de/forum/viewtopic.php?f=87&t=2911 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Hm har instalert det 3 ganger, hver gang kommer det et gult utropstegn på kroppen til han fyren du møter helt i starten som kommer og hjelper deg. Klare ikke spille for han går i veien og dekker skjermen med den feilen. Er nok en texture som den ikke finner. Men har avinstalert og prøvd på nytt, har også prøvd og overinstalert. Noen forslag ? Har du sjekka hvilke filer du har loaded? Må laste original .Esm fila og alle de nye filene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nei det gjør det ikke. Skulle gjerne tjent litt på det ja, men det har vi ikke lov til gratis dlc da ? hvis moden er så bra som den høres ut så er vel bethesda og gjengen bare glad for mer dlc ? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Jeg ble imponert av stemmeskuespillet, selv om jeg ikke forsto noe av det. Det høres mye mer naturlig enn Oblivion. Redigert: Er det mulighet for å donere? Endret 19. september 2010 av Bozzeye Lenke til kommentar
Licht Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Nei det gjør det ikke. Skulle gjerne tjent litt på det ja, men det har vi ikke lov til gratis dlc da ? hvis moden er så bra som den høres ut så er vel bethesda og gjengen bare glad for mer dlc ? Det må fremdeles distribueres gjennom en Sony-styrt kanal til en ellers lukket plattform. Det blir nok litt for mange potensielle juridiske fallgruver til at det er verdt bryet for Nehrim-teamet, vil jeg tro. Og uansett - Oblivion GoTY til PC koster en femtilapp i disse dager, sprenger neppe budsjettet. Lenke til kommentar
Bendikbi Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Wey, konge, gleder meg vilt til neste TES, og dette kan jo fungere som en slags mellomstasjon! MEN, har lastet ned installfilen gamer.no linket til, men etter at jeg åpner fila og trykker kjør skjer det absolutt ingen ting :/ I windows oppgavebehandling finner jeg setup/install-prosessene, men det skjer altså ingen ting. Så..what up!? På forhånd takk:) EDIT!: Nei der gikk det plutselig! Fett! ..da blir det sent i dag også! Endret 21. september 2010 av bendive Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det der er et ganske vanlig Vista-problem, iallefall om man kjører uten SP1. Har spilt dette noen timer i dag, og er så langt mektig imponert. Litt rot i starten med en bug som resulterte i at jeg måtte hoppe tilbake en halvtime, men slikt får en heller ta med når det tross alt er gratis. Og de er klare over den, visstnok, så den forsvinner med neste patch. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Husk å stemme oss opp på ModDB top 100 nå da folkens! http://www.moddb.com/mods/nehrim-at-fates-edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå