TE_Andersen Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Et mangfoldig spilltastatur som er en ekte spillentusiast verdig. Les hele saken Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 eller et enkelt knappefat som lever på lånt tid til det må kastet når skitt og colasøl når kritisk masse. Gjelder hvertfall mitt tastatur som jeg har hjemme. Men jeg gamer ikke så hardcore at jeg føler at jeg trenger et tastatur med så mange ekstra knapper og funksjoner. Frister alikevel litt, og prisen er jo under 1000 lappen, så det er jo positivt med tanke på mitt budsjett Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Når det kommer til tastatur holder jeg meg til microsoft jeg. Ikke mye verdt når det kommer til gaming, men til gjengjeld solide nok til at man kan hive det i oppvaskmaskinen når det blir vanskelig å se tastene under colasølet. =) Lenke til kommentar
Nyhusern Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Ser jo nesten helt klin likt ut som G19. Noen endringer ofc, men hvorfor kjøpe nytt når man har G19? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Jo, virker fint ut for de som gamer hardt og konkurrerende, og som har plassen til det. Jeg for min del trengte et lite tastatur, så gikk til anskaffelse av Roccat Arvo her for en stund tilbake. Veldig kjekt, minimalistisk og lite tastatur. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Vil nå si at dette likner veldig på G110. Faktisk ser det nesten ut til at de kun la til en skjerm. Ikke at det er negativt, er knallfornøyd med min 110 Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Gikk til innkjøp av tastatur for ett par uker siden og dette var en av de jeg så på. Jeg fant ut at det ble alt for stort og bulkete for min bruk, men det er helt sikkert et godt tastatur. Liker at gamer.no har begynnt å anmelde mer spillrelatert hardware. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Har hatt litt issues med kvaliteten på logitech-tastatur, men er kanskje interessant, kan ikek si jeg har følt noe veldig behov for macros foreløpig i min spillkarriere, hva vil være noen typiske macros i feks SC2? AtW Lenke til kommentar
yayz Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Som Nyhusern sa ser det ikke ut til å være mange forbedringer fra G19 her nei, så sant det ikke ligger i programvaren. Og angående lydvalg mulighetene fra tastaturet, må jeg bare si at det er utrolig deilig å kunne hoppe fra sang til sang og trykke på pause når det trengs, uten å måtte gå ut ifra spillet. Men jeg vet ikke, kanskje det ikke er så mange andre enn meg som muter enkelte spill for å ha spotify i bakgrunnen? ^_^ Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Dette var en god anmeldelse Jeg likte ihvertfall G19 helt til det ble ødelagt, men dette tastaturet tror jeg at jeg står over. Jeg kjøpte meg Steelseries MERC Stealth for ei stund sia, og det funker perfekt. Skjerm er ikke så viktig for meg, så da er ikke Logitech førstevalget Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Synd at testen ikke tar for seg mer den innebygde USB-Lydkvaliteten på tastaturet. I alle fall så greide Gamer.no å nevne at tastaturet hadde denne lydmuligheten ^_^ Ser ut som konklusjonen blir mer eller mindre den samme som min, litt lavere pris så hadde dette tastaturet vært aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå