Sjokolade1 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Kjøpt meg en Panasonic Viera TX-L32X20E i dag. Har litt problemer når jeg kobler PC`n (Samsung R530) til TV`n, da bildet på TV`n blir litt for "stort". Med andre ord, kun halvparten av oppgavelinja er synlig, og det gjelder rundt hele. Bruker HDMI-kabel. Rota masse rundt i innstillinger, både på TV`n og PC`n, også inne på Nvidia konrollpanelet, men har ikke klart å finne noen løsning.. Forslag? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ikke mulig å endre oppløsning i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Sjokolade1 Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Hehe, nå tror jeg faktisk jeg fant det ut.. : P Lukket PC`skjermen, slik at TV`n ble primær, og da fikk jeg flere muligheter til å endre oppløsningen. Med PC`skjermen oppe, var det ikke mulig å ha forskjellig oppløsning på skjermene, slik at mulighetene på TV`n ble begrenset av PC`skjermen. Eller, sånn tror jeg det var iallfall. Anyway, funker nå. Thanks anyways : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå