Gå til innhold

Acer Aspire 5738G

Whispman

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Acer Aspire 5738G laptop med windows 7 som skal reformateres. Jeg har hørt at Acer legger inn operativsystemet på pcen så det ikke slettes når du reformatere pcen, er dette sant? Isåfall, slipper jeg en cd med operativsystemet?

Kansje unødvendig og lage en tråd om dette, men må ha svar, orker ikke reformatere pcen for og så finn ut at jeg må kjøpe Windows 7 for over 1000-lappen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har en Acer Aspire 6920 som er reformatert 1 gang. Måten (viss du har det samme som meg) jeg gjorde det på, var og åpne ''Empowering technology''. Den kan finnes ved å søke 'Acer, Empowering Technology' i start søk. Eller trykke på den knappen som ligner på en ''e''. Da vil du få opp en meny, med 5 valg, trykk på den som heter ''Acer eRecovery Management''. Da for du opp en slags ''Pop-up'', trykk så på ''Gjenopprett''. Da er det siste du gjør å trykke på ''Gjenopprett systemet til fabrikkstandard''. Du vil nå reformatere PCen din! Jeg gjorde dette og mistet ikke Windows Vista 32bit. PCen blir akkurat slik du fikk den ny!

Håper dette hjelper!

Endret av Sigurd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...