TST Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vi har 100 betanøkler til den svært omfattende utvidelsespakken. Les hele saken Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 En slik nøkkel kunne jeg godt tenkt meg ja! Ville vært spennende å vende tilbake til azeroth! Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Håper så inderlig at jeg vinner en, er gærn etter å få prøvd cataclysm .. Lenke til kommentar
pål johan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Håper jeg vinner fikk ikke noe sjangs på noen av de tidligere tillegspakkene beta Endret 13. september 2010 av gtamann Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Krysser fingrene!! Lenke til kommentar
GW2Nor Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dæven. Nye grotter og! Det må bli bra det. Lenke til kommentar
Tylarr Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Gief nao. Er ranket top 100 i verden 25man raids, kunne gjerne tenkt meg å raide med resten av gjengen på beta når de slipper ut raids Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Do want! Cataclysm ser ut til å være akkurat det Azeroth trenger. Lenke til kommentar
Sebgun Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Dette må vel være giveawayen som jeg har hatt mest lyst på. Gimme gimme! Lenke til kommentar
DudeDude Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 haha, spill.no sin var mye lettere og få beta-key jeg fikk lykke til alle andre Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 *krysser fingrene* Lenke til kommentar
stianz0r Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 The character copy queue is currently full. The template character copy queue is currently full. Please check back later. We apologize for any inconvenience and thank you for your understanding. Please allow the copy process to finish before logging into the beta test realms. Check below for the average wait times. Betaen har ikke fungert på 2 uker. Om man ikke vil begynne på level 1 og spille opp til 85 da. Vill ikke påstå att det er verdt det, bortsett fra å se på startområdene til goblins og worgen. + se på Azzeroth. Lenke til kommentar
lidan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Vil ha Har sett så mye ifra TotalHalibut sine vids og etter det har eg fått lyst til å begynne igjen med wow. Håper jeg får Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 The character copy queue is currently full. The template character copy queue is currently full. Please check back later. We apologize for any inconvenience and thank you for your understanding. Please allow the copy process to finish before logging into the beta test realms. Check below for the average wait times. Betaen har ikke fungert på 2 uker. Om man ikke vil begynne på level 1 og spille opp til 85 da. Vill ikke påstå att det er verdt det, bortsett fra å se på startområdene til goblins og worgen. + se på Azzeroth. Nå tror jeg du ser på PTR i stedet for Beta. PTR inneholder bare klasseforandringer akkurat nå. Lenke til kommentar
theadred Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 GEIF!!!!!!!!!!!! alle vennene mine som egentlig ikke spiller fikk jeg som er aktiv av dem fikk ikke ((( so wanna test new content og vite generell lvling path igjenom zonene for å lvle fortest mulig for 10man heroic mode content (når det blir released) og ps: jeg vil gi feedback til gamer viss jeg får key (om dere er interesert) Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 @ Stormwolf: Nei, han har ganske rett. Jubel ble kjapt til litt mindre optimisme. Er ikke videre interessert i å teste ut Worgen & Goblin før release. Blaaah. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Håper jeg vinner! Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Nå får jeg forhåpninger om at jeg kan vinne selv om jeg selvfølgelig ikke kommer til å gjøre det. Er vel sikkert et par tusen personer som deltar, og siden spørsmålene var latterlig lette har nok de aller fleste rett. (og før eller siden må jeg jo vinne et eller annet) Jaja, er jo verdt å være med i hvert fall, og jeg får på forhånd gratulere til de som vinner. Endret 13. september 2010 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå