Joachim_F Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Utviklerne lover massevis av nyheter og forbedringer. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ikke spillt det første, men jeg digger hvor badass man virker når man kommer flygenes ned fra himmelen og smeller i bakken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg tror jeg snakker for de fleste når jeg sier GJESP. Vanskelig å forstå hvorfor dette får en oppfølger... Lenke til kommentar
Daffy4141 Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Konseptet er bra, men det første spillet opplevde jeg som håpløst elendig. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Uffda... Section 9? Lenke til kommentar
Hermn Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 kan da bli bra dette, multiplayeren på det første var ivertfall ganske bra i min mening. Lenke til kommentar
Banandan Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 (endret) Gleder meg, første spillet ble etter min mening meget undervurdert. Håper de får vist potensialet denne gangen. Det var alt for mye problemer med å koble seg til servere, man fant ofte ikke de serverene man viste det var folk på, mye disconnects osv. Endret 14. september 2010 av banandan Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ikke noe for meg desverre. Lenke til kommentar
HitmansBullet Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Prejudice? Pfft, latterlig navn... Section 8 prøvde jeg faktisk aldri, men fra hva jeg har sett, så det ut som en temmelig sjelløs Halo-kopi. Tviler på at dette kommer til å overbevise. Lenke til kommentar
Kareq47 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Bortkastede penger spør du meg. Det første var så dårlig at jeg vurderte selvmord. tviler på at dette blir noe bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå